Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co je štěstí

17. 04. 2001
4
0
3802
Autor
Kytička

Co je štěstí Klasik by řekl „Muška jenom zlatá.“ Já říkám „Mít někoho rád“ umět lásku opětovat Milovat a nepřemýšlet zda smím Vždyť vím že štěstí je neztratit víru A když mi jednou nohy podrazí a třeba už nebudu mít sílu Zase se postavím a nedám na sobě nic znát Že jsi mě opustil a smutek v sobě skrývám Teď jinak se na svět dívám už nevzpomínám Žiji dneškem A budoucnost? Zdá se mi vzdálená jako slunce, které se mě občas snaží hřát A dobývat mé uzamčené srdce – světu patří Tobě Jen, možná, jsi ztratil klíč.
Amanda
05. 01. 2003
Dát tip
Hezke moc hlavne zaverem...!*

Krel
03. 01. 2003
Dát tip
...smutnokrásné...do klubu...

Láska je nejen štěstí...a taky jak pro koho.....

Toxman
03. 06. 2002
Dát tip
Ale to přece nevadí... I když bude budoucnost vzálená...možná i vzdálenější než Slunce, může pořád umět pěkně hřát a alespoň Ti nespálí lístky. :-)

Blaznivkaaa
27. 02. 2002
Dát tip
Jen možná, nebo ztratil?!*

Sout
22. 06. 2001
Dát tip
nemám slov zase paráda...

Miroslawek
12. 06. 2001
Dát tip
k začátku - nemám rád, když mi někdo říká, že něco nějak JE ... zvlášť ne v poezii ... rád přicházím na věci alespoň trochu sám ... báseň by mi dle mého soudu měla k poznání jen krásným způsobem dopomoci ... a ne mi bušit do hlavy perlíkem explicitních tvrzení ... ... dál mi to přijde až příliš jako jen popis pocitů ... takový výlev kyblíku smutku a obav ... vím, že občas je takových emotivních výlevů potřeba ... ale proč je mám číst jako báseň? To se pak ve mně pere pochopení a úcta k tomu, co jsi asi cítila, když jsi ona slova psala ... s nezájmem k tomu, jak jsi to napsala ... to je pro mne poněkud nestravitelné ... a zdá se mi to škoda ... nejen pro mne.

Albireo
09. 05. 2001
Dát tip
Líb...í

Bacil
18. 04. 2001
Dát tip
Kytičko, nesmustni, nikdy není tak špatně, aby nemohlo být zase líp. (Teď jsem málem místo "líp" napsal "líb" - možná je to tak, že se najde někdo, kdo udělá "líb" a pak už je "líp"... :-) )

Mámalibor
17. 04. 2001
Dát tip
smutný...

Kandelabr
17. 04. 2001
Dát tip
tak nevím mám pocit, že tohle je asi nejobvyklejší téma, navíc běžně zpracované, promiň, ale třeba to s tím klíčem , to je taaaak staré :-(

Kytička
17. 04. 2001
Dát tip
Kandelabr: Já vím, možná máš pravdu, asi jsem stará a ohraná, ale taky smutná....

Bacil
17. 04. 2001
Dát tip
Kytičko, neztrácej naději. Mně se to docela líbí, ne asi dost na tip, ale líbí, vážně.

Kytička
17. 04. 2001
Dát tip
Já vím. Díky. Nejsem smutná z básničky, jsem smutná ze svého života...

Merle
17. 04. 2001
Dát tip
co je štěstí? TO není něco, TO prostě je... a nebo není

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru