Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyzvrácené vzpomínky

19. 04. 2001
7
0
2101
Autor
Jim_Page_LZ

Dny pohozené na chodníku pokálených ulic, páchnou smutkem, jak nahnilá mršina zvaná život. Promrhané vteřiny vysypu z kapes do žebrákova klobouku. Jen smrt, jen smrt Lásko, pár piv a pak ... vyzvrátíme všechny vzpomínky.
Jim_Page_LZ
28. 11. 2002
Dát tip
huff ... Robi děkuji :o) cože jsi vykopala takovou stařešinu?

Robi
27. 11. 2002
Dát tip
Je to mírně dekadentní, ale plné citu. Plné smutku, žalu, rozhořčení, možná i vzteku. Není to báseň, která je zplozená jen tak... z nudy... Je to dítě hlubokých citů.

Tynic
24. 04. 2001
Dát tip
Jime ! Ten obraz si koupím domů !!! *****! Paráda

Jim_Page_LZ
23. 04. 2001
Dát tip
ahoj Vlastovjenko ;o) jo takhle ... no ... ono mi fakt nic neni ... ja naopak mel z ty basnicky radost ... vazne ;o) depku jsem sice mel ale hoooodne malinkatou ... spis naladovku z toho uplakanyho rana, kdyz jsem na desti cekal asi pul hodky, nez mi otevrou knihkupectvi ;o) Celinka ... presne tak ... je to divne ... precti si neco od Baudelaira ... ;o) tusim, ze konkretne Vino vrahovo ... ale budu se snazit se polepcit ;o)))

Celinka
22. 04. 2001
Dát tip
Takové nějaké divné... Více méně se Ti to moc nepovedlo, ale snaha byla...hihi...A vteřiny nepromrhávej, vždyť život je tak krátký a má velkou cenu.... Tak je prožívej, pokud to půjde, ok?

vlaštovka
21. 04. 2001
Dát tip
Papoušek je tak tlošku plameňák, víš...? A ti mávnou svými velikými oranžovými křídly a v oblohovém tichu se přenesou přes všechna stinná zákoutí až klesnou, ale ne vyčerpáním... naplněním.... A maj pravdu, jenom někteří ptáškové musí mávnout víckrát... A tohle tady.... opovaž se pohazovat dny a nahnívat život.... není to ani pomeranč ani mango, i když chutná podobně :o))) Fllllllnk......

Merleyn
21. 04. 2001
Dát tip
Papoušku, dláček si tě pšedstavuje jako vousatého plameňáka. To je kláásná pšedstava. A život nenech nahnívat, i kdyby chutnal žedkviškově. :o)) Plllsk * a flllnk plyč.

Merleyn
21. 04. 2001
Dát tip
Ta dluhá poznámka byla plo Jimíka, plllsk. Papej žedkvišky.

vlaštovka
21. 04. 2001
Dát tip
Mellejne, ty jsi telátko... :o) Lítací a tlojhlavý, ale stejně... MTL!!! Petře, a ty papej ředkvičky a koukej zase psát víc o andělech... nebo tam za tebou doletííme s andělem oba a to se ti teprve podloměj kolena, až tě budeme dávat do pořádku... :o)))

papouch
20. 04. 2001
Dát tip
Jimíkúú, 'se neomlouvey :-) čitelný to je, to jenom papouš je taková naivní citlivka, která rrrači, dyž je fčecko dorrrůžova, fčichni se mají rrrádi a fčichní jsou ščastný... :-)))))))))))) A hlavně - papouš rrračí srrrandu. :-)))

(závorka)
20. 04. 2001
Dát tip
jo ...

Miroslawek
19. 04. 2001
Dát tip
éééééééééééé ... tohle jsem neměl dnes číst ... stačí, že to žiju ;o((((((

Vio
19. 04. 2001
Dát tip
Damn!

Jim_Page_LZ
19. 04. 2001
Dát tip
Miro ... je zvlastni, ze to neziju ... fakt ne ... jenom jsem nak zaznamenal ten obraz, pravda je, ze mi taky bylo mizernejc, ale ne takhle ... Vio ... co? komu? ;o)

Ber
19. 04. 2001
Dát tip
dobrý záznám..fakt dobrý

clovrdik
19. 04. 2001
Dát tip
Jo, nádherně vyzvrácené vzpomínky. Možná mě tam trochu ruší to slovo "pokálené", asi bych vzhledem k nádechu básně volil silnější výraz ( kterej asi, že ? ). Přesto dávám TIP, protože si ho ta báseň zaslouží.

papouch
19. 04. 2001
Dát tip
kdybych byl včas varován, tak bych to nečet ... neříkám, jestli je dílo dobré, či špatné... papouš takovýhle věci prostě bytostně nemá rrrád :(

taky budu zvracet..kam to muzu hodit.Nech mě hlavně vyblejt.

JiKo
19. 04. 2001
Dát tip
Prokletý básník Jimmík :-)

Pája
19. 04. 2001
Dát tip
*

Cavalera
19. 04. 2001
Dát tip
viz. člobrda ..tip!

zolli
19. 04. 2001
Dát tip
Jako papouš! Neomlouvá ani žes to splodil Ty brácho! :o)))) Možná, když by si v ní zametl to smetí z chodníku. Žebráku do klubouku hodil pár drobných chvilek štěstí a konec napsal takhle: Jen život! jen život Lásko, pár piv a pak ... si vrátíme všechny vzpomínky. tak by to bylo stravitelné i pro zollinu! Nedej Bůh, abych byť i v nejhorší depce, splodila kdy co takového! Ale jinak MTR a MOC!!!

Mea
19. 04. 2001
Dát tip
dobrý, moc dobrý (dost tvrdý, možná, ale to to jenom umocňuje) TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru