Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Studium

31. 01. 2007
7
25
2114

přesněji 19. století...

Rimbaud, Chopin, Masaryk,
v hlavě zní divoký ryk.

Whitman, Mácha, Zola,
dělaj ze mě vola!

Tolstoj, Flaubert, Jirásek,
paměť už se seká - SEK!

***Press RESET***

 


25 názorů

Princ: Děkuju! Každý rozjíždíme po svém, ale do cíle dorazíme všichni, no ne? :)

Honza_Princ
07. 04. 2008
Dát tip
rozjel bych to jinač, ale do cílové rovinky parádně graduje !!! bezváhaní tip

šňupálek: díky!!!doufám, že pobaví i potřetí!!!

šňupálek
19. 12. 2007
Dát tip
baví i podruhý :-D

Laura: až 21.12.!!! :) Ale bez sněhu to není ta pravá zima...

Laura: Tak přeju, aby jich bylo stále víc!!! V tomto podzimním počasí je jich zapotřebí!

Laura: Tak to mě moc těší!!! S úsměvem je svět hned krásnější místo...

střeva prvokova: dík, v to jsem doufala...

:D vtipné...

czetom: Tak to jsme dva...Nojo, máme stejný osud:)

czetom
08. 05. 2007
Dát tip
hehe, to mi neco pripomina, kdyz se ucim na tu maturu z cestiny ;-) t.

Mírotvůrce: och, to tak potěší vidět vtipnosti :) zvedne to náladu a hezky... naladí! :)

proč by nemohla být stejná slabika vícekrát za sebou? Povídal mi jeden jelen "Nesnese se se seselem" o své sestře jelení ptám se: A co ty Leni? (ehm, to nic. Jen jsem si začal hrát, neberte mě vážně)

palino: zavání to poetií... zvláštní slovní spojení... ale milé... děkuju...

palino8
26. 02. 2007
Dát tip
no, dokonalé to nie je, ale konečne nejaká hra, iskra, niečo ;) zaváňa to poéziou

Micek
19. 02. 2007
Dát tip
:)

satannáš
13. 02. 2007
Dát tip
*T

šňupálek: To mě těší...děkuji... noname: Němcová a Ibsen! Snad je to jen zlý sen....

nonamebeast
01. 02. 2007
Dát tip
učeníčko--mučeníčko otvírám dveře a v nich pan Nezval pustit ho dál,ale?! vždyť-- já ho nezval---

šňupálek
01. 02. 2007
Dát tip
tvoje miniatury mě baví!

Rabb: Kuju... Člověk se někdy musí usmívat...

Rabb
31. 01. 2007
Dát tip
seká - sek!.. dvakrát po sobě to stejné a tudíž nehodící se, zdá se mi.. ..jinak úsměvné.. :-) učení, ú ú ůůů, mučení.. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru