Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

letargie očekávání

14. 02. 2007
5
18
2708
Autor
silence

V ní "kdyby" srká horkou čokoládu :)

Roklinou hojnosti
jabloňových slz,
ve stínu topolů
zjařeného bytí.

Pěšinou mocnosti
naivitou skrz,
pod drápy sokolů
na zbloudilé niti.

Leží král bezelstný,
drak jej učí zívat,
kukačky, pocestný,
všichni musí kývat.

A že je neděle?
Odpočinků den?

"Nikdo ať nemele!
Račte splnit sen!"

18 názorů

weeruszka
16. 02. 2007
Dát tip
líbí se mi, jak ho drak učí zííívat(o: ale i jinak.. ani sny nejsou někdy složitéé.. proč dělat ¨"kdyby" ještě složitější..

silence
15. 02. 2007
Dát tip
spolehni se :)

Natasha_
15. 02. 2007
Dát tip
No dobře. Měř mi stejně nelítostně jako já Tobě :)

silence
15. 02. 2007
Dát tip
mmmm, ostra britva, asi si Te prectu, podle toho co pises se mam asi na co tesit. Ale i tak nesouhlasim :) Uvidime kolik najdeme stokrat ohranych desek, ne v ramci nejakeho pohnuti ega, jen v ramci popreni predesleho, podle me nelogickeho tvrzeni (nemyslim ve vztahu k tomu co jsem napsal) :)

Natasha_
15. 02. 2007
Dát tip
Ono je to jinak, ona to není otázka hranice kýče, ona je to prostě stokrát ohraná deska - představ si, že Ti pět kamarádů chce vyprávět stejný vtip; napopáté už si ucpeš uši. A není to jen otázka toho samotného rýmu, ale i jeho zasazení, obvykle se objevuje u autorů, kteří ještě nejsou moc vypsaní a moc toho třeba ani nenačetli, takže je u nich patrná určitá literární naivita - které se každý vnímavý pak zbaví, když nasbírá více zkušeností.

silence
15. 02. 2007
Dát tip
natasha_: Docela by me zajimala hranice kyce v rymu, myslim ze je to naprosta blbost, delat hranice v uziti slov. Ale dik za nazor. Honzyk: Dík, jsem vstal (z) :) usmaty:dík :) Print : Děkuju :)

Print
15. 02. 2007
Dát tip
*!

prológ je dobrý;)

Honzyk
14. 02. 2007
Dát tip
...jakoby nic, a na konci pekne celem vzad...a mazej...no OK...*

Natasha_
14. 02. 2007
Dát tip
Ufff, říkanka. Rým den-sen by se už měl zakázat.

silence
14. 02. 2007
Dát tip
zasněně děkuje :)

Rabb
14. 02. 2007
Dát tip
*

Háber
14. 02. 2007
Dát tip
vydupkávanie si splnenia sna:))) * pekná predstava

silence
14. 02. 2007
Dát tip
ráno napoví ... :)

silence
14. 02. 2007
Dát tip
uff uff, opravim, diky za upozorneni, uz sotva mzouram a konec sichty tak daleko :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru