Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Love

26. 04. 2001
6
0
1627
Autor
CAIN

LOVE

 

Žil byl jeden mladý muž. Koupil si nový byt. Koupil si drahý nábytek, koupil si auto. Přesto se mu jeho život zdál nenaplněný.

Jednou šel parkem a všiml si nádherné květiny. Tím, že jí utrhl, jí předurčil k záhubě. Donesl si jí domů a dal do vázy. A byl šťastný.

Po čase květina začala vadnout a byla ošklivější a ošklivější. Mladý muž z toho byl velice, velice nešťastný. Nechodil do práce, nejedl, nespal, vše dělal pouze pro svou květinu. Dlouhé a dlouhé hodiny strávil sezením u uvadlé květiny.

Květina zvadla a pomalu hnila v květináči, ale nijak ji to nebolelo. Mladý muž zemřel žalem a bolestí. Sám a s tisíci květinami ve své rozlehlé zahradě...


FLO
08. 06. 2001
Dát tip
Jooo! Nářez,hodně dobrý. *

clovrdik
01. 06. 2001
Dát tip
dost hustá směs, TIP a do klubu

LILINKA
02. 05. 2001
Dát tip
Přečetla jsem si to všechno a nelituji. Je to fakt Síla. Je z toho hodně zajímavá směs.

CAIN
27. 04. 2001
Dát tip
Naso: Ehm...to nebyl úmysl, šotek zase řádil...

Naso
26. 04. 2001
Dát tip
Huhh, prečo to všetko naraz???

Climaster
26. 04. 2001
Dát tip
...ffakt dobry..opet....i kdyz neco uz jsem myslim cet...*

Climaster
26. 04. 2001
Dát tip
mno ten tip sakrys...

Astalavista
26. 04. 2001
Dát tip
Hm, tak první sloka mi přijde jak reklama na tix. Ale jinak jo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru