Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Modrá

26. 02. 2007
7
13
1583

Moje duše je modrá.
Hluboce se za to stydím
- červená je prý lepší

A tak vám všem,
kdo říkáte
Opravdu krásná modrá!
se smíchem odpovídám
Ale ne, to nejsem já!
A dál zakrývám své nebe
dlouhým červeným kabátem


13 názorů

0x100
26. 05. 2007
Dát tip
mě se to líbilo hned na poprvé :) Tip. A k rozporu modrá vs. červená mohu říct jen, že "Modrá je dobrá"

dobrá báseňka*

Dolfiness: pro mě je to o nedostatku odvahy nejít s proudem a přiznat se k tomu, jaká opravdu jsem...takže chci tu, která je podle mě všeobecně považovaná za lepší a tudíž se nevymyká. já se bojím vymykat. a nějak se s tím nemůžu srovnat, protože ve skutečnosti se vymykám někdy až moc...no, nějak jsem se do toho zamotala...:o)vpodstatě to vzniklo v údivu nad tím, že spoustě lidí se líbí jedna moje věc, která mi přijde naprosto úchylná a slabomyslná...no nic...

oleandr
27. 02. 2007
Dát tip
no to ty jsi asi šlechtišna neb ty mají modrou krev tak možná snad i modrou duši, ale jinak básnička vlastně líbí moc

Armand
26. 02. 2007
Dát tip
:)

Dolfiness
26. 02. 2007
Dát tip
Vždyť je to srozumitelné. Až na to, že myšlenka je tak prostá, že se zdá být až absurdní. červená a modrá v našem pvoědmí nemají žádný smysl, ty jsi jim nějaký přisoudila, jedna je lepší než druhá a ty chceč tu lepší.. hm.. ale co dál? Chápu to, ale nechápu, co tím chceš sdělit, že to zveřejňuješ?

je dosť tvrdé, ak tomu nerozumieš ty...ja rozumiem...aspoň svojím spôsobom a ten sa mi páči:D *

Čistě politicky vzato, je to hydejekyllovský střet potenciálního púříznivce ODS a KSČM. Ne, že by mezi těmi stranami byl až tak velký rozdíl, ale schíza tam je. Horký kandidát na smazání, pokud tomu už nerozumí ani autorka.

jinak děkuju:o))

Idefix
26. 02. 2007
Dát tip
ale jinak je to hezky napsané :-)

asi se nedivim. tohle jestli někdo pochopí, tak to bude zázrak. dost možná že už to sama nechápu.

Idefix
26. 02. 2007
Dát tip
asi nepochopim

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru