Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Do bieleho papiera

26. 04. 2001
6
0
2431
Autor
Sýkorka

Kým stmie sa moja (bez)nádej dozreje do biela ako túžba maľovať vykresliť sa z lásky vnuknúť sa celá bezpečne do papiera! Čím väčšmi do biela tým ďalej - ďaleko zhasínam sviece (včely mi už medovo neplačú na prsty) A duša - obrázok povzdychne, pomlčí...
Sýkorka
04. 06. 2002
Dát tip
Rekvizitár, teraz mi napadá, že ktorákoľvek moja prezývka je veľmi výstižná. Sýkorke stačí zatrepotať krídlami a frnk! Uvidíš ju až za obzorom. No a do púpavky stačí na jeseň (?) fúknuť a odletí... Zmena častá, ale ja sa vždy vraciam. Aj k pocitom, aj k úpravám. Napísal si to výstižne. :o)

Sýkorka
08. 05. 2002
Dát tip
Teraz sa na ňu dívam ako na dobrý, veľmi dobrý nápad, ale nedotiahnutý do konca. Aj ty svoje básne spätne prehodnocuješ?

Verita
02. 05. 2001
Dát tip
...."vykreslit se z lásky".........nádherné...

Silvinka
02. 05. 2001
Dát tip
Bixi, svoje nezhasnem, to iba tie chatové...

Bix
01. 05. 2001
Dát tip
Prosím, prosím, nezhasínaj sviece - si moje sestričkovské veľké slniečko !!!! **** MTR !!!!

hermit
26. 04. 2001
Dát tip
dobré!! bezpečně jsi proplula banalitami...a výsledek stojí za to!!! *****

Pája
26. 04. 2001
Dát tip
*

Bacil
26. 04. 2001
Dát tip
*

blbjenka
26. 04. 2001
Dát tip
no jo, souhlasím s Bacilem a s Pájou a jdu se zahrabat, tady zkrátka není místo pro blbjenky...:o)

Naso
26. 04. 2001
Dát tip
včely mi už medovo neplačú na prsty... beštiálne milé!

xpired
26. 04. 2001
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru