Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

DREVENÉMU BOHU 2

02. 03. 2007
5
13
2460

Moji svätí

S novembrovou aureolou.

 

Gotická vertikála borovíc, myrtový dych borovíc, tiene borovíc, nehybnosť borovíc, pravoslávny chorál borovíc.

 

zhora - tokáta a fuga pre vietor a korunu

zdola - pochopenie vzlína cez bosé nohy:

Anjeli nemajú krídla

ale pokorné

korene

v zemi.


13 názorů

Jopol
11. 03. 2007
Dát tip
Je to - nemohu si pomoci - svým zakončením tak silné, až se tají dech...

PS: si v kategórii stromoví andělé:D

klub určite, ale vzlína mi tam nesadlo...fakt že nie... a aj o opakovanie toho slova "borovíc"...najmä pravoslávny chorál...neviem, tam to až tak nesadlo a viac to narušilo tú atmosféru... ale klubík:D (iný ako ten, čo už od nás máš:D )

fajo
05. 03. 2007
Dát tip
prenádherný záver:-D * dík za avi..

borovy haj bol medzicasom trosku preriedeny..

že si martinez nevšimla andělů a kořenů když o nich taky každou chvilku píše... asi ju vyplašilo tolik borovic :o)

palino8
05. 03. 2007
Dát tip
hehe, prežijem to ;)

hahaha :-D a nebude ta potom mrziet, ked tu siestu borovicu o chvilu "vyrubem"? ta sa mi tam nejako votrela.. naletova drevina ..

palino8
05. 03. 2007
Dát tip
mne tie borovice pripomenuli, ako Bubu Forrestovi vymenúval všetky spôsoby prípravy kreviet ;) tiež tam boli zakaždým aj tie krevety :)

martinez
05. 03. 2007
Dát tip
asi seš milovníkem borových hájů... na mne je těch borovic moc... jinak by se mi to líbilo :o)

palino8
05. 03. 2007
Dát tip
6x borovice v genitíve množného čísla a mne to nevadí :-o

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru