Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SIETE 2007 - Ako to bolo?

11. 03. 2007
4
26
3821

...

sem mozete pripisat vase postrehy nazory na SIETE 2007.

to hadam na zaciatok diskusie staci.

26 názorů

68my
14. 03. 2007
Dát tip
no, ten strk mi akoze uplne pilil nervi, mohli sme pocut omnoho viac....potom ta hudba...akoze Akochces bolo zozaciatku fajn, ale v takej malej miestnosti som sa ani nepocul hovorit....ja len frflem...no ale inak sa dalo, kultura zdarma...a obcas aj celkom dobra...hlavne ze sme mohli niekmam vypadnut z intraku..no a heviera som zrejme zmeskal...hm...co tam robil?.............zopakujte...:)/nek6r/o...atd...jaj ozaj...siete boli impulzom aby som zas po dlhom case vytukal pismak.cz , no a akurat som si nechtiac zmazal nick...takze mam zas new.a videl som vas:)

pozorovatel
14. 03. 2007
Dát tip
já myslim, že v tom musíte pokračovat! bylo to skvělý:)

Zbora
14. 03. 2007
Dát tip
Poznámky zo SIETE: http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=237631 Moc si toho bohužel nepamatuju, tak aspoň to něco ;o)

Ariela
13. 03. 2007
Dát tip
...jaj to uz bolo...ehm...nabuduce :)

moonspell
13. 03. 2007
Dát tip
ahojte pismaci...mne sa to ratalo:) bolo to na super secret mieste..ale nasli sme to a pacilo sa...a tiez mam len malu poznamku k prednesu... slovaci malo artikulovali...inac sa uz tesim na dalsiu akciu a zaujimavych ludi

Jak já znám slováky, fotky nebudou. Posledně z nich měli taky hrůzu....

Zbora
12. 03. 2007
Dát tip
Se mě ptají lidé, jaké to tam bylo, tak to porůznu kopíruju do zpráv...no, a když jsem u toho mačkání CV, tak to zmáčknu i tady... Siete, i přes prvopočáteční šok z místa konání a podivně laxní organizaci, proběhly v důstojném, přátelském a příjemně neoficiálním duchu. Bylo to trošku (řekl bych) undergroundovější, než podobné akce u nás, ale program byl postavený tak, že si nakonec každý určitě našel své. Přes beatnické texty a experimenty až po lyriku...a hudebně od Punku, přes Freejazz, až po Folk. Akci zakončil kratší divadelní kus - Svatební košile ve slovenštině...a nutno dodat, že ve značně experimentálním, moderním a sugestivním nastudování. I návštěvnost byla, myslím, více než slušná...pohybovalo se tam stále tak okolo padesáti lidí, většinou mladších, přičemž dost diváků se zdrželo jen na určitou část a pak byli vystřídáni jinými, kteří přišli zas na něco jiného.

JiKo
12. 03. 2007
Dát tip
äno ano fotky a videa pro ty co nemohli:)))

colchicum
11. 03. 2007
Dát tip
a budu aj fotky na ineternete? videa na youtube? (povedz ANO, dychtivo cakam !!) :-D

johny45
11. 03. 2007
Dát tip
co sa tyka poslednej varky, suhlasim so skafom, xtruth bol najlepsi...ale nesuhlasim s hlavnou hviezdou...podla mna boli vsetci cesi hviezdy, fakt boli skveli, hlavne ten prednes, ale to je asi fakt tymi skusenostami...a fakt to strasne nerad hovorim, ale boli lepsi...:) Ale skaf, ty si bol tiez dobry...:) Ono je to v podstate jedno, hlavne, ze bolo co pit a ludia sa bavili s poeziou...;)

Skafararix
11. 03. 2007
Dát tip
usmaty: no neskor ako neskor...posledna varka (dunaj, assur, stanca, zaki, xtruth) prednesovo tiez nic moc (xtruth asi najlepsie z nich)...a este doteraz sa ta bojim...tych tvojich ostrych a tvrdych frciek.

no, ja som do konca zostať nemohla, ale to čo som zažila bolo fajn...na začiatku to bolo také komornejšie a aspoň sme sa mali čas a možnosť spoznať...večer som už mala chaos, že kto je kto a ani som sa nezvládala pozoznamovať, tak hádam niekedy nabudúce...a mrzí ma, že tam nebola aj misty, ale myslím, že som teda aspoň potešila Joyce;) Áno, prednes mali lepší tí neskôr (no, už ste na to podotkli predo mnou;) ), ale to je výzva pre nás;) Som rada, že som bola a že som zažila;)

lukášj
11. 03. 2007
Dát tip
veľmi dobrá akcia - myslím, že aj fajn vyvážená - čítaním aj hudbou, ktorá bola každý krát úplne odlišná o úrovni určitých autorov sa netreba vôbec rozpisovať, hoci niektoré veci sme si navzájom prebrali a boli tam odchýlky v nejakom nazeraní na určitú tvorbu - ale to bol čisto názor každého zvlášť len tá zima na začiatku :)

Skafararix
11. 03. 2007
Dát tip
Ano....my slovaci mame co zlepsovat nielen v tvorbe samotnej ale najma v prednese ktory vyrazne zaostaval za bratmi cechmi. Dakujeme bratia...ukazali ste nam ktorou cestou ist, koho nasledovat..boli ste skveli :) Hviezda vecera: Petr Pan (JT)

niekto navrhoval, aby to bolo kazdy tyzden:))

Renas
11. 03. 2007
Dát tip
ti ludia z inych serverov tam spiclovali

colchicum
11. 03. 2007
Dát tip
NO TAK SOM TO SKOPIROVALA..:) A TY ZA ODMENU POSLI AVIZKO G_B_SHOWovi A ZBOROVI, LEBO JA TO NEVIEM :-) .............. .............. chvalim akciu! ************* OK, priznavam sa bez mucenia, ze pri tej hustote neuveritelnych ludi rovnakej "krvnej skupiny" som vnimala siete viac ako spolocnesku, nez ako umelecku udalost, ale bez poetickej inspiracie to celkom nebolo. :-) taki ludia ako g_b_show alebo zbora (ale aj ini trocha.. co ja viem rebecca13) ma uplne dostali stylom prednesu. pochopila som, ze robit autorske citanie asi neznamena len vziat basne a zamrmlat volaco do mikrofonu s ocami zavrtanymi do papierov. teda, mam sa este co ucit..!) organizatorska starostlivost bola uplne dojemna (bel -- dakujem za taxi k zachodu napriklad :-) a je mi luto, ze som musela tak skoro vecer odist ;-( takze DAKUEM a tesim sa na dalsiu pismacku akciu (dufam, ze este bude!!) + na vas pismakov, ktorych sa mi (snad) raz podari nalakat na citanie k nam do piestan :-) *****************

sidonia
11. 03. 2007
Dát tip
:) takze fajn.. to je fajn..:)

...no jo...vsak v pohode... ...ja len zistujem ako bolo.. ...lebo ja som z toho zasa tak vela nemal.. ...ludi tam bolo dost cca. 50.. ..dali sme im chlast tak sa aj bavili..usmev... ...aj ked by ma celkom zaujimalo kolko z nich bolo z mimo lit. serevrov a tak..usmev... ...neviem...to co som videl tak bolo fajn... ..no a samozrejme renas...som cakal kedy mi na podium hodi slipy...a on nic...usmev..

sidonia
11. 03. 2007
Dát tip
este jednou se omlouvam no mrzi to hlavne me teda

..to skus..usmev..

colchicum
11. 03. 2007
Dát tip
bolo skveleeee, vsak uz som ti napisala do kritiky inde.. mam to sem skopirovat :-) ?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru