Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hledá svého Agni/hledá svojí Agni

12. 03. 2007
2
9
1769
Autor
muminek

Inspirováno jedním velmi zajímavým muzikantem zpívajícím o jihu Čech...

Stojí na ulici

ve večerním tichu.

Pouze hvězdy nad ní(m),

ty jsou prosty křiku.

 

Spousty krásných dálek,

lákavých a tmavých,

vedou do pohádek

pro ty, co se bojí...


9 názorů

muminek
09. 11. 2007
Dát tip
jj, tohle je v podstatě český blues (variace slov, prostě ne doslovnej překlad), chápej, kontrabas a trubka a rytmika; pomalá, táhlá píseň...

Ajajaj, to musí bejt hodně tichá muzika, aby bez ironickýho šklíbnutí prošla cesta do pohádek.

jt
29. 08. 2007
Dát tip
ok - dík .. :-)

muminek
29. 08. 2007
Dát tip
No, pro ty co se bojí jdou právě do pohádky, jako takový uklidnění, že tam na ně nic nečíhá. V tomhle případě šlo trochu víc o navození pocitu melodií než tetem, ale popřemejšlim o tom. Děkuju. ;)

jt
28. 08. 2007
Dát tip
jej - až teď jsem lukoval že jako text písně - to pak musí obsah trochu ustoupit formě .. mno - škoda škoda ..

jt
28. 08. 2007
Dát tip
zasloužila by trochu proškrtat - třeba 1. strofa 3. veršík: pouze 4. veršík: ty jsou 2. strofa 1. veršík: krásných - jsou to zbytečný slova - jinak je moc pěkná. teda - ještě - nemělo by tam být pro ty, co se nebojí ? protože ty, co se bojej nikam přeci nepůjdou - nebo to chápu špatně ? :-)

Smíšek:-)
21. 06. 2007
Dát tip
*

Amiška
08. 06. 2007
Dát tip
hezký *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru