Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Definice Evropy (podle britské učebnice)

20. 03. 2007
0
7
1159
Autor
Čočkin
Europe consist of United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland and continent.
Evropa se skládá ze Spojeného království Velké Británie a Severního Irska a z kontinentu.

7 názorů

A.H.
01. 04. 2009
Dát tip
to je naivní

Spýtal si sa profesora, či to náhodou nepovedal len ako žart? Lebo vtipné to je a ak je to pravda... Asi je tu čas na zavedenie spoločnej učebnice nielen z dejepisu ale aj geografie pre EÚ.

Britové sou stejně senza

Dero
20. 03. 2007
Dát tip
V té větě chybí členy, ale to bude pravděpodobně způsobeno tím, že jde o přepis něčeho, co jsi jen slyšel. Původně jsem si myslel, že jde o citaci z britské učebnice. Když jsi mi to teď vysvětlil, je to jasné.

Čočkin
20. 03. 2007
Dát tip
Nevycucal. Slyšel jsem to od velmi věrohodného zdroje. (profesor vyučující angličtinu na VŠ - a ten angličtině bude nejspíš rozumnět lépe než ty)A když mluvíš o chybách, tak je uveď!

j. nick
20. 03. 2007
Dát tip
Ach, ti Briti:))

Dero
20. 03. 2007
Dát tip
To sis vycucal z prstu, že? Ani v britských učebnicích se nevyskytuje tolik jazykových prohřešků pohromadě v jediné větě.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru