Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MÍČ A AUTÍČKO

25. 03. 2007
2
8
1542
MÍČ A AUTÍČKO Neposedný míč utekl až na silnici. Skřípot gum a delší brzdná dráha. Malého Jiříka srazilo auto. Řidič opilý vzal mu život. Rodiče stesknou, stýská se jim. Měl černé auto, silný motor. V jedné chviličce zatmí se mu před očima. Hloupý a opilý, stává se vrahem. Malý a nevinný, stává se obětí. Nic ho neomlouvá, navždy bude odsouzen. A malý, bílý andělé vezmou Jiříčka zpátky do nebe.

8 názorů

No jo, ale postupem času už no prostě není ono. To si moc hodná.

čejkspíre, co je to pár století? záleží na mládí ducha! :o) a vybarvila jsem ti to zdarma a nezištně ;o)

No každá basnička není dobrá, aspoň je co zlepšovat. Navíc to vaše vybarvování písmenek na mě není, sem na to už moc starej:-)Ale děkuji za modernizaci

pitomost to není... báseň to není - možná by tomu prospěla změna kategorie... a taky by to chtělo graficky upravit /na slova čejkspírovi nějakej koník šahat nebude ;o) /
Neposedný míč utekl až na silnici
Skřípot gum a delší brzdná dráha. Malého Jiříka srazilo auto. Řidič opilý vzal mu život.
Rodiče stesknou, stýská se jim
Měl černé auto, silný motor. V jedné chviličce zatmí se mu před očima. Hloupý a opilý, stává se vrahem.
Malý a nevinný, stává se obětí
Nic ho neomlouvá, navždy bude odsouzen.
A malý, bílý andělé vezmou Jiříčka zpátky do nebe.

Ne děkuji, nechám to tady

vrak

seyo
29. 03. 2007
Dát tip
tak toto je pitomost numero uno...male deti si nesmeji hrat u silnice...nevinna obet...BRAK!!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru