Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dorotka

29. 03. 2007
9
44
4441
Autor
bajron

starsia sice... ale dam tu aj starsie veci...

Ach Dorotka

slnko uz zapadlo

a zo mna nevysla ani slza

 

nepytaj sa preco

taka nahla zmena

teploty  

/vo mne/

 

vies

je mi zima

asi to bude tym slnkom

neviem

 

sfukni prosim ta tu sviecku

chcem byt sam

 


44 názorů

tak ma tu vidíš...fakt je to dobrá náladovka, dnes sadla...a aj ja si sadám;)*

bajron
30. 01. 2008
Dát tip
no ja to mam v cestine....cervena a bila:) jj vyborna kniha!dost vela ludi si ju odomna pozicialo... no nie ze paci...vlstne to ani neviem nejako blizsie popisat...fakt to slovo-rezenuje je tomu pocitu blizko...

Ericek
30. 01. 2008
Dát tip
sneh a krv je vyborna kniha, ze :) mne sa to velmi pacilo... aha, cize sa ti to meno paci... chapem :)

bajron
30. 01. 2008
Dát tip
jj je pravda ze v tomto tam ohlad na citatela nie je resp to meno tam nieje podstatne... Dorotu ziadnu nepoznam...teda Maslowsku a to skor jej knihu...ale ako som pisal hore...to meno u mna rezunuje inak ako ostatne:)

Ericek
30. 01. 2008
Dát tip
iste, chapem preco si ho tam dal :)a z tvojho subjektivneho pohladu je tam nutne... ale pre mna vyznam nema vyskrtol by so ho odtial... to je samo. moj subjektivny nazor... :) ale viem, co to je inspiracia v podobe konkretnej zeny, vid moju lubostnu lyriku o usmeve :)

bajron
30. 01. 2008
Dát tip
vies ze muselo?:)to slovo ma pre mna zvlastny vyznam...aj mi v usuach inak rezonuje ako ostantne mena...preto dorotka:)

Ericek
30. 01. 2008
Dát tip
zaciatok je dost... no...osuchany... to oslovenie tam vobec nemuselo byt :) koniec super :)

bajron
12. 12. 2007
Dát tip
no jo ved ja ta tu rad este uvidim;)

možno časom tomu prídem na kĺb...takže dávam do rozčítaných :P máš pravdu, skroo som sadla, ale ešte lietam:D

bajron
12. 12. 2007
Dát tip
jj nemozes:) ale aj tak je to pre teba zaujimave takze si skoro sadla:) podla mna je to jedna z mojich naj basni ako myslim z tych starsich....

zaujímavé, ale toto u mňa nie;) (nemôžem ti ale na všetko sadnúť ako na lep, že?;)

bajron
03. 12. 2007
Dát tip
no ono je to starsia vec a nechcem ju nejak menit...resp nechcem tam doplnit tu diakritiku:) a to neviem nenadvezuje na vies:)

avox
03. 12. 2007
Dát tip
vieš? neviem... já taky ne, ale ta diakritika by tomu prospěla, co ti brání ji doplnit?

bajron
30. 08. 2007
Dát tip
vdaka:)som neveril ze niekto si to este precita:)) no jo no...som samotar...nezabijem sa predsa:)

Najmladšia
30. 08. 2007
Dát tip
parada paradnicka..hlavne to o tej sviecke, tebe a samote:-)

bajron
16. 06. 2007
Dát tip
dakujem:)

bajron
25. 05. 2007
Dát tip
ja hej:)

bajron
25. 05. 2007
Dát tip
nie to nie!ak by som opakova ach dorotka uz by bola narusena sruktura basne a ista plinulost resp ak by si si ju precital nahlas uz by tam boli nejake tie zadrheli...

bajron
13. 05. 2007
Dát tip
vdaka!

moonspell
13. 05. 2007
Dát tip
je to smutnopekne

bajron
01. 04. 2007
Dát tip
:*)

salomesr
01. 04. 2007
Dát tip
ach, jaj, ty prejav...

bajron
01. 04. 2007
Dát tip
toto beriem! krasne si to vystihla!:) len na druhej strane beriem to ako svoj prejav(bez diakritiky)...

salomesr
01. 04. 2007
Dát tip
vies, spolu s basnami obdivujem aj krasu jazyka, takto z toho nemam zazitok, aky by som chcela

bajron
01. 04. 2007
Dát tip
ale salome je to nieco co nemozes prekusit? resp vnimas tu basen ako slabsiu? alebo skusim tak polopate: nepaci(a) sa ti bez diakritiky?

salomesr
01. 04. 2007
Dát tip
ved mne chyba diakritika vo vsetkych tvojich veciach

bajron
01. 04. 2007
Dát tip
okey tak dam ju tu teraz hned:)povodne som ju tu chcel dat neskor ale...:) svietislnko a mam dobru naladu:) aj ked zajtra zapocty a neviem nic:)

doufám že mi ta prvotina neunikne :o)

bajron
01. 04. 2007
Dát tip
rozumiem len ja take veci este robit nemozem...som oproti tebe len zacinaujuci autor aj ked aktivne pisem uz asi rok(mozno viac)...prvu basen(hehe ak sa to da tak nazvat)som napisal asi pred 3 rokmi...a mozno ju tu dam len tak pre srandu:)

no já píšu vždycky tak jak chcu, ale dřív jsem byla jiná - zamilovaný básně víc jak 20 let starý nemůžou být takový jaký jsou ty současný... když si pročítám ty starý, dávám sem jen ty nerýmovaný většinou... nebo si z nich vezmu jen kousek nebo nápad a k němu napíšu nový dílko...

bajron
01. 04. 2007
Dát tip
ale nie...s tymito uz nie tie necham tak:) s tymi novymi(ak budu) tak spravim...vlastne kazda dalsia basen ktoru napisem sa priblizuje viac tomu co chcem pisat(aj ked milimetrovymi krokmi ale predsa...)...

tak s nima něco proveď abys spokojený byl... ;o)

bajron
01. 04. 2007
Dát tip
ved predsa som ich napisal ja:) ale teraz ked si ich spetne citam mam z nich iny pocit..niesom s nimi spokojny...

líbí se mi že máš svý dílka rád... aj když je někdo ne/d/ocení... já mám ty svoje taky ráda... všechny... a taky su hrdá :o)

bajron
01. 04. 2007
Dát tip
to vazne tak ti tam chyba diakritika?:( ved ziadna moja vec nema diakritiku..

salomesr
01. 04. 2007
Dát tip
paci, len pls dlzniky, makceniky...

bajron
30. 03. 2007
Dát tip
no ta prva je moja najnovsia...tato uz ma svoje mesiace:) nova je este Zem(e) a gula mne sa lubi cela ale zaver obvzlast:))

schyza
30. 03. 2007
Dát tip
No moje je tourčitě první věc... a pokud ta další nebude lepší tak asi i poslední... Ne kecám... Ten konec se mi docela líbil... Ale začátek vůbec..

bajron
29. 03. 2007
Dát tip
vdaka!asi prva vec co si cital odomna:)

je to pěkné..*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru