Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zpověď zralé ženy

02. 05. 2001
6
0
1385
Autor
jahudka

To je ono, Jano!

Mám dvě ruce a dvě nohy, oči, které vidí, uši, které slyší. To vím jistě. Mám pro ledacos vlohy a hlavu na svém místě. Mám domov, kde jsem ráda. Mé útočiště a můj hrad. Někdy naštvou mě, to je pravda, já však dovedu se prát. Mám práci, co ta mi stačí dát! A taky koníčky, to o mě všichni vědí. Mám ráda dobré jídlo, a je to na mě znát. Kolem sebe lidi, jež mě mají rádi. Mám svou rodnou řeč a vlast, ty jsou mi vším. A nikdo nemůže mě zmást, když kdesi daleko se češstvím pochlubím. Mám soucit pro ubohé a trpící. A úsměv pro všechny, co se jenom mračí. Mám ráda, když přijde někdo s kyticí. Ach, ten čas tak rychle kráčí. Mám moře lásky pro své drahé. Ač se vám to divné bude zdát. Mám naději a sílu žít svůj život dál. Mám všechno, co si jenom můžu přát. Mám … krásných padesát.
darkwater
13. 11. 2003
Dát tip
taky bych si přála moct tohle jednou říct....

ulita
08. 05. 2001
Dát tip
mě se ani tak nelíbí ta básnička, jako spíš to co říká...a pak že život nezačíná ve čtyřiceti!!

KID
03. 05. 2001
Dát tip
Krása, první ranní TIP, najednou se mi to ráno líbí :c)) Všechno nejlepčí !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *************************************

Kytička
03. 05. 2001
Dát tip
Jůůůůůůůůůůůůůůů, krásný

Jákob
02. 05. 2001
Dát tip
(*)

FLO
02. 05. 2001
Dát tip
*

Albireo
02. 05. 2001
Dát tip
Jahůdko, tak to jsi mladice. Kde jsou ty časy, kdy bylo mně padesát.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru