Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Style in pohled II.

07. 05. 2001
0
0
1363
Autor
CAIN

STYLE IN POHLED II

 

Písečná jednoduchost tupců lemujících chodníky. Inteligence skrytá v tuposti, nebo naopak? Tupost nezápolí s dobou. Tupost za totáče, tupost demokratická. Levá, levá, držte krok! Jedinec jdoucí pravou? Žádám jeho vyloučení! Nemáte zde co dělat!

x+y=z, jako tupec+tupec=2 tupci

Plníme společenskou objednávku na bandu kvalifikovaných tupců. Gymnázium Snoba Phila plodí výtečné jedince.

Vpřed, jenom vpřed! Mládeži klid! Nikde na světě patnáctileté děti nerozhodují o svém učiteli!

Služebník pane. Služebník a tyran, pane.

Omezenost všude stejná. Písečná jednoduchost kvalifikovaných tupců, vycházejících z mašinérie objednávky pro společnost. Skutečně kvalitní tupost, jako vnucený dárek od minulých generací...

 


FLO
08. 06. 2001
Dát tip
Vybavuje se mi The Wall. Je možný to takhle cítit,ale asi to nebude nic novýho.

clovrdik
05. 06. 2001
Dát tip
jo, ten hnus z toho úplně teče, do klubu

Sittah
13. 05. 2001
Dát tip
Z tech radku, je citit ten hnus z toho vseho....Libi se mi zvlast ty posledni vety

KID
09. 05. 2001
Dát tip
Taky mě občas týrají myšlenky, že svět je jenom továrna na lidi. Jsme přinuceni učit se, pracovat, nemyslet a zemřít. Ze zástupu vyčnívající přijdou o svobodu, kterou vlastně nikdy neměli...

Goha
07. 05. 2001
Dát tip
Pš, pš, pš, to bude dobrý. To víš, že nemáš moc velkou hlavu!

zklamaná
06. 05. 2001
Dát tip
líbí se mi,....myslim,žes to vstihl správně

zklamaná
06. 05. 2001
Dát tip
..vystihl !,sorry za překlep

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru