Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ajsíkjů mesidž

24. 04. 2007
2
3
1157

moje ajcíkjů zpráva mému kamoškovi.. takhle se dnes vypráví mezi lidmi příběhy

ráno vstanu ne normalka se vyhonim pomatlám se hovnama a pak hurej na bus, uplně v busu jak sem se víc probral si uvědomuju že mě bolí celý tělo jak při horečce asi sem jí fakt měl páč sem žhnul jaxvině, no tak si říkám bude to lepší. no ve varech zjišťuju že busy který meli podle jansky ject snad ani neexistujou, ale za chvilenku už si hovim na poslední sedačce busu směr praha, tak si to frčíme a mě je hůř a hůř žaludek totálně v hajzlu ale nic zkusim usnout a asi tak na 30 min sem byl fakt docela v limbu a zbytek sem měl zavřený oči a jen taq microsleeping. dojedu do prahy na flórenc a tam čumim : co jé? nic du do metra né a tam mě zastaví typoš starej asi jako jirka a podá mi ruku... říkám si povim mu že nemam čas jenže se představí jako: Viliam taq mě to zajímá ptá se na operátora taq I sad that it´s allright a won teda jako čus, kupuju lístek na metro, což byl první problém, házim nejdřív peníze což mi nějak nejde páč sem hnedle na to zjistil z návodu že si nejdřív vybírám jízdenku, takže voukej. a už jedu metrom, podle plánku vim že nebudu muset přestuppovat taqženc OK. no vystoupil sem na fakt hnusný zastávce metra. vokej říkam si :"seš skaut!!!" taq sem se zorientoval a našel správnou zastávku (bylo jich tam totiž vícero) no a čekám na bus, bylo to na fakticky hnusáckym předměstí (jmenuje se to Nové Butovice) pak si to přivalí bus a já frndím na příslušnou stanici, tam vystoupim a hle mega building Philips, razim dovnitř na recepci se ptám slečny ( a přitom pokukuju na druho co vychází ze dveří je fakt sexí a též na mě kouká jako by říkala:"vomrdáš mě nebo na to nemáš?" v duchu jí říkám že teď na to fakt nemám) no a ta druhá ta recepční mi říká:"co ty pičo a co jé to jako za akšn kam deš?" (to sem ti přeložil abys rozuměl, vim že neumíš spisovně) no tak něco tellnu a vona čekuje nějakýho chlapíka a ten mě vede přes zabezpečený dvéře do zasedajdy (nebo co?) hele vole nezajímalo je ani odkud sem.. tam by se dostal i kokot, eště i jeden kromě mě navíc protože asi dva lidi chyběli do počtu takže by to kdokoli zaplácl. za chvíli začíná starší týpek blábolit (ale jako fakt zajímavě) no vypráví (podrobně rozeberu a dramaticky předvedu zítra) pak je vobjed zdarma, ale mě je furt šoufl taq žeru celkem kůl polévčinu, mrkvička aneb pan salát a ice tý neskafééé. pak už kecaj jen půl hoďky a já needuju pisingovat jaxvině... no pak je konec a jjá du chcát. (hele ještě dyž sem vystoupil z toho metra tak sem chcal na fakt zevlouškym místě u taký zdi, ty vole půda tam prochcaná až k zemskýmu jádru "megahell" a supa puch voe. no pan rajSIG mě fárem šoupnul na METRO a řekli sme si čusky busky. pak si řikám pyčo co teď? no tak valim metrom na zličín a kupuju si tam nějaký luxusní hadérky (ale asi je na mě neuvidíš páč do tý naší zkurvený rachoty si je na zkurvení nevemu) abych to zkrátil, jel sem zpět a vystoupil na můstku štráduju ulicema a nejdřív přispívám pade proti drogám a dostávám nějakou idiotskou brožuru s graficky neuvěřitelně hnusně udělanym zpracování a pak přispívám milé slečince pade na dětský domovy. fakov a objevil jsem jolku nádhernej obchudek plnej starého ale veskrze funkčního fotografického vybavení. mňam, no pak jako jen tak štrádovačka a hurejc na florenc. tam pak někde chčíju před lidma u nějaký zídečky jako trapák a pak hurej domů (no vole vyjíždíme z flórenca a kolem taxik a v něm Yvonne Přenosilová, fotil jsem ale neměl jsem polarizační filtr takže není na fotce vidět:( no hej apaktak nějakoš domou hej konečně nějaký fotesky byť jen z busu (ale několik s tvým oblíbeným efektem "táhlých" čar od světel aut (díky ti dlouhá expozice) pak fakov karlovy vary a sunu se domů, jako na potvoru však potkávám Luďka Š. (fakt jo!!!) a ten mě zdržuje, nedám se utíkám domů abych ti to mohl všechno napsat. to je vše podrobnosti třeba zítra:)


3 názory

Barman
17. 11. 2007
Dát tip
"co ty pičo a co jé to jako za akšn kam deš?" (to sem ti přeložil abys rozuměl, vim že neumíš spisovně) Tak za tuhle větu tip

jarouch
08. 09. 2007
Dát tip
bzu, magoři se nandou všude :) jojo to je na světě potřeba tptorej možná mno jo

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru