Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Schůze na záchranu Země

26. 04. 2007
1
4
963
Autor
beze_jmenná
"Andělé,
svolal jsem tuto schůzi, abych Vás požádal o pomoc. Můj včerejší výlet po Zemi mne vyděsil. Už to není ta krásná Země, ta modrá planeta, jakou jsme ji znávali, kde Slunce svítilo, ptáci zpívali ... kde vládl mír a klid. Nyní je vše jinak. Místo krásných stromů vyrostly šedé komíny. Místo krásných vesnic jsou zde přeplněná, špinavá města. Místo čistých potoků, řek, jezer, moří a oceánů - jen kalné vody. Místo zdravých a šťastných lidí, jen lidé unavení, smutní, lidé trpící hladem, lidé nemocní, lidé, které sužuje válka ... Planetu Zemi navštívila Šeď, Válka, Nemoc, Chudoba, Bezmoc ... všichni pomocníci Zkázy. Proto Vás nyní žádám: Navštivte Zemi, dejte lidem radost, dejte jim naději a pomozte jim, aby v sobě našli sílu zachránit Zemi!" Tak promluvil Bůh a po jeho řeči se rozhostilo ticho. Všichni přemýšleli o tom, jak je beznadějné bojovat proti Zkáze. Až pak jeden anděl zamával křídly, vzlétl a vydal se směrem k Zemi. Tím dodal odvahu ostatním andělům, kteří ho pak následovali, aby tak společně pomohli lidem.

4 názory

a oni tu jsou, někdy je cítíme... *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru