Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

06.11.06

Výběr: Print
08. 05. 2007
6
17
2343
Autor
unseen

panika v slupkách od česneku
na prstech vrásky po jehličí
voda
platíčko paralenu
už dávno máme po sklizni

hladovíš?
jen si zařízni!
a posté sjedem stejnou scénu

v hnojišti repetice klíčí
má chairóneia
běda řekům...


17 názorů

unseen
14. 05. 2007
Dát tip
bohatství nemám, ni radosti žádné, čiliž česnek převažuje zdá se...ale o askezi bych tak hlasitě nemluvil .o)

Armand
13. 05. 2007
Dát tip
já tě tak rád vidím.. ale kdysi si mě rozmlsal příteli, a tak mám teď pocit, že askezí mi klepeš na dveře... nebo že by ty sám? ...od bohatsví, že bys ustoupil? Málo vína, krásy, zpěvu, žen? že zbyl jen česnek, paralen? :)

Print
09. 05. 2007
Dát tip
Od malýho jardy: Výborné!!! * :-)

unseen
09. 05. 2007
Dát tip
si klidně dovoluj, já jsem zvyklej na ledasco :o)

Honzyk
08. 05. 2007
Dát tip
urcite ne napsat "vyborne" a jit od valu...tohle hodnoceni by melo byt, s dovolenim, necim podlozeny...tohle muzu vykriknout na fucesu, kdyz da muj mancaft gol...a ty bys to vedet mel, ne.., (viz tvuj nick...nebo sis ho vybral nahodou...?---))

Honzyk
08. 05. 2007
Dát tip
..unsaku, jen ze tu prudim zas...vis, vono je nejjednodussi napsat "vyborny", mrsknout sem (taky dobry) tri vykricniky a hvezdicku, ale to umi kazdej malej jarda, zejo...? ...ja porad vopakuju, ze nejde vo kritiky, ale nazory, spis postoje, ale kdyz teda nekdo si nese v nicku "kritika" na zadech...to jen tak...zapomen..))


unseen
08. 05. 2007
Dát tip
cajk. ty nevíš, já vím, to se tak holt někdy sejde .o)

Honzyk
08. 05. 2007
Dát tip
...mne, unseen(e) bavis...dyt vis...ale tady teda fakty nevim...jen teda bych se rad zeptal ostryho kritika, proc vyborny..?...Diky za odpoved,,,!--)

Ay´Le
08. 05. 2007
Dát tip
je to takove..netypicke..lec moc neim o cem to jako je..

IVO
08. 05. 2007
Dát tip
Jaksi příliš jinotajné.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru