Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sun has blue shines [02.03.1998]

13. 05. 2001
3
0
1431
Autor
Rising_Star

... jen takový pokus ... jen takový pocit 120 km vzdálenosti ...

Ano, Slunce má modré paprsky a na nich se houpe plyšová opička včera zmizela Ti pod víčka Na nocích jsou nejhorší rána přicházejí nepozvána po sladké noci hořké pamlsky Dělí nás břehy opuštění dravý proud času jenž řítí se vpřed v sto bitvách byl jsem a v každé ved' však tahle je - zdá se - nejtěžší ... a žádné cesty vedlejší zbývá jen moje snění J E M I S M U T N O Zkoušel jsem vpít se mocí do kalichu tmy křičel jsem: "Bože, poraď mi!" Ale po dlouhém snu jsem opět procit Jak plevel, jenž se musí prosít jsem propadl nocí Že nebude jen mramor cesta, jíž životem se dáme ano, to lásko známe... A čirý cit je démant hvězd tak nechme se jím teďka vést Omnia vincit amor...

suva
08. 08. 2001
Dát tip
Mně dnes tak nějak taky, ale ta vzdálenost je o něco větší...

Astrálka
19. 05. 2001
Dát tip
* pekný záver.. Klíč

Anonym
15. 05. 2001
Dát tip
TIP

Smutek
13. 05. 2001
Dát tip
Smutné - to je moje. A "Omnia vincit amor..." - jasně, to si piš! *

Cody
13. 05. 2001
Dát tip
TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru