Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Žena

22. 05. 2007
5
15
1670
Autor
toyenka

Žena

 

Dívčí pevné prsy se oblí v křivkách srdce. Ta ladnost probouzí perlení v mysli člověka, který prohlédl. Nač uzavírat tu dmoucí se rozkoš plné měkkosti do bavlněného krajkoví, když ona ve své prostotě tak moc touží ochutnat nepoznané. Kypí ve své plnosti a sama rozvazuje tkanici. Touží po šátravých dotycích slunečních prstů.. Po polibcích zčeřené rozvrkočenosti vody v řece poznání.. Touží po laskání bezzubých dásní novorozeného dítěte.. Kopečky zmrzliny s rozinkami, zvědavá kůzlata vystrkující své neposedné růžky. V jejich hroznech sládne pomalu se tvořící šťáva. Broskvičky něžností těžknou její tíhou a sladkost v nich pomalu dozrává.

 

          Vzedmuté pralinky oblinek pomalu uvadají, leč jejich krása nevadne. Stejně jako zralé hrozno i  změny ve vábném tvaru ženskosti jsou prostoupeny nikdy nehasnoucím kouzlem.

 

          Poznávej to kouzlo, vezmi za ruku dívku, uchop do náruče ženu a opatrně postav na zem probudivší se matku. Jednou tě obejme stařena.. I ona bude mít prsy, vyždímané slupky hroznů, a ty přesto ucítíš v jejím objetí ten zázrak.. Zázrak Ženy.. Nikdy nemizící Zázrak Ženy..


15 názorů

Ostružina
15. 07. 2007
Dát tip
:o) mě se to líbí :op

papouch
22. 05. 2007
Dát tip
hm hmm - chyba je v tom, že ženské bývávají neskromné svině ... mají něco, ale chtí více

Jezuita
22. 05. 2007
Dát tip
Máme jeden každý na mysli něco jinjého:-)

Ay´Le
22. 05. 2007
Dát tip
eh..mi to prijde desne divne..ale to je asi muj problem..

toyenka
22. 05. 2007
Dát tip
hm... hmmm.. a chyba byla na ci strane? ;) Svet neni cernobily... jsou jen odstiny sedi.. a jeste je kazdy vidi jinak syte........

papouch
22. 05. 2007
Dát tip
hm hmm... Vzal jsem dívku za ruku i do náruče ... ale zdrhla za jiným. Za jedním kancem... Kurva.

toyenka
22. 05. 2007
Dát tip
No, ono to je vytržený ze souvislýho textu.. třeba bys potřeboval větší prostor.. abys prohlédl.. :))))))))))))

Jezuita
22. 05. 2007
Dát tip
Třeba...volně plynoucí věta + ",který prohlédl".Atd.toto téma je moc křehké v rytmu:-)..i když zralým hroznem bych nepohrdnul.

Rabb
22. 05. 2007
Dát tip
vkusy jsou různé..

toyenka
22. 05. 2007
Dát tip
jasný.. upálit, roztrhat.. co s tim..

Jezuita
22. 05. 2007
Dát tip
nepovedený tekstík

Rabb
22. 05. 2007
Dát tip
povedený textík..*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru