Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stop!

23. 05. 2007
1
11
2108
Autor
FunThomas

omlouvám se... - možná to bude trošku "klišovité", ale mě se to tak líbí...

„Yeah, I will be there for a while... By, honey. I love you.“

 

Šťastně se usmála. Slaďoušek, tak přece přijede! Konečně ho uvidím – a ne jen na fotce – i když i tam byl opravdu hezký. Možná ani ne tak hezký, jako spíše sympatický – něco, něco zvláštního ji na něm přitahovalo. Nevěděla co to je, ten zvláštní pocit když si s ním telefonovala, nebo psala na icq... Je to láska?

„Ale ne, zapomeň na to! Máš přece svého kluka!“ Podobné věty jí zní v hlavě už dlouho. Nedělá chybu? Možná je to jeden velký omyl...

Z myšlenek ji vytrhlo zatroubení před okny.

Před domem stála modrá Felicia kombi, o jejíž kapotu se ležérně opíral On. A byl skutečný! Vyběhla ven. On kráčel vstříc. Asi metr od sebe se zastavili a oba zkoumavě a zároveň dychtivě pozorovali toho druhého.

„Ahoj Tommy,“ osmělila se ona konečně.

„Ahoj Hani,  řekl měkkým, medovým hlasem.

Opět nastala chvilka ticha, rušená jen vzdáleným hlukem dopravy, jež sem doléhal z nejrušnější křižovatky města Frýdku-Místku.

„Jsem tak ráda že jsi přijel, je to vážně bezva!“

„Musím říct Hani, že vypadáš dost jinak než na těch fotkách. Netušil jsem že můžeš být ještě krásnější!“

„Ale Tommy, nech toho, stejně to není pravda, ty kecko.“

„Ale je, Hani, je... víš že Tobě říkám jen a jen pravdu!

Maličko se oba začervenali.

„Tak, co budem dělat, Tome?“

„Mno, myslel jsem, že bychom se mohli projet, nebo někam zajet.. co ty na to?“

„Jo, bezva!“

Posadili se do auta.

„Chceš řídit?“

Zasmála se. Měla tak nádherný smích... Krásnější nikdy neslyšel.

„Raději ne, víš jak je to s mým řízením. A co by řekl tvůj taťka, kdybych mu rozbila auto?“
“Neřekl by vůbec nic – vzal bych to na sebe... Vážně nechceš?“

„Ne, vážně ne, Tommy...“

„Tak fajn, jak myslíš“, zařadil jedničku, povolil ruční brzdu a auto se plynulým pohybem začalo rozjíždět.

„Máš hlad, Hani? Že bychom zašli na večeři, nebo tak...?“
“Ani ne, Tome, jen se tak někde projdeme, ju?“

„Fajn...“

 

Na další křižovatce odbočil na výpadovku z Frýdku.

„Tome, kam jedeš?“

„Víš,“ přerušil její otázku „můj děda mi tuhle vyprávěl jeden fajn příběh – no, on to vlastně ani moc příběh není  - spíš jeho názor“, zasmál se.

„Tak povídej!“ Nechala se přesvědčit ona.

„Seděli jsme si tuhle celá rodina – i s dědou u odpolední kávy a přišla řeč na stopařky. Babička povídá: „No, Tomášku, neměl bys stopovat, víš, před třemi lety zabili v Anglii stopařku! Je to nebezpečné!“

Do toho se vložil děda: „No, já je stejně nechápu... ty stopařky... já bych je vzal do auta, zavezl někam do lesa, na odbočku a řekl: Vidíte slečno? Víte co bych teď mohl udělat? Znásilnit vás tady a zabít! Já to neudělám, ale už příště nestopujte!“

Hanka se trošku strnule usmála: „Ten tvůj děda je vážně zajímavý.“

„Jo, to je,“ přitakal Tomáš a odbočil na lesní cestu.

 

Zastavil auto.

„Tak Haničko, víš co bych teď mohl udělat?“

„Tommy! To bys neudělal!“

„Myslíš?“ Zablesklo mu v očích...

 

 

 

 

Probudila se celá zpocená. Tak to byl jen sen! Z toho čekání jsem usnula... Kolik je hodin? No paráda! Půl třetí.... jestli už tu bude....

Vyběhla ven. Před domem stála modrá felicia kombi, on kráčel vstříc...

„Ahoj Hani, řekl měkkým, medovým hlasem.........

11 názorů

FunThomas
24. 02. 2008
Dát tip
neva. i tak moc dík

takže nehodnotím...

FunThomas
24. 02. 2008
Dát tip
neopravím :D korektury by mě zabily... - tohle je hlavní důvod proč bych nechtěl být spisovatelem... :D

Šťastně se usmála. Slaďoušek, tak přece přijede! Konečně ho uvidím – a ne jen na fotce – i když i tam byl opravdu hezký. Možná ani ne tak hezký, jako spíše sympatický – něco, něco zvláštního ji na něm přitahovalo. Nevěděla co to je, ten zvláštní pocit když si s ním telefonovala, nebo psala na icq... Je to láska? tu si skočil v prostriedku vety z priamej reči do nepriamej...?? keď si opravíš chyby a toto tiež, tak pošli avi;)

FunThomas
19. 02. 2008
Dát tip
a to jsi nečetla povídku Hodně těžká zkouška (nebo tak nejak to je :D ) ..ale jinak jsem spíš romantik, no :)

Ale...Víš, že je celkem šok číst po povídce, ve které se vzájemně vyvražďují lidé a upíři takový slaďák?:-))

FunThomas
25. 05. 2007
Dát tip
jn... Povídky mi prostě nejdou... (teď bych potřeboval smajlíka s očima v sloup... - nevím jak ho napsat =) ) ale snad se to zlepší...

assez
25. 05. 2007
Dát tip
mno...citove,tvuj styl,ale pro me,ctenare,ktery neciti co ty,je to ...prilis sladke;)

konec by měl být dokončený:-)podle mě se nabízí dvě možnosti. bud ju znásilní, nebo udělá to co mu radil děda:-D

FunThomas
23. 05. 2007
Dát tip
hm.. myslím že za tip to nestojí - uvažoval jsem že bych ten konec nechal bez toho snu... nedokončený... ale nevím, no... - on je totiž problém že jsem to psal po částech -takže se dívám pokaždé jinak asi na 4x jsem to psal...

tak vrhnu se na to konkrétně v bodech. 1."Podobné věty jí zní v hlavě už dlouho" najednou si použil v podstatě bez důvodu přítomný čas i když celá povídka je v minulém. 2.To jak se opíral ležérně o felicii je dost laciná představa jak z červené knihovny 3.skoro v každé přímé řeči se oslovují jménem, což působí divně. 4.jak píšeš že nikdy neslyšel krásnější smích tak to mi tam nesedí, protože ses soustředil na ní, na její osobu a on měl být jako vnější postava, asi bych se nezaměřil na jeho vnitřní prožívání 5. Ten konec o tom že se jí to zdálo bych rozhodně nepoužil, tím to celé řtení jakoby ztratilo smysl protože se to vlastně nestalo, postavy se nikam neposunuly, k ničemu se nedobrali. Tdoufám že je to dost vyčerpávající :-D vytkl jsem to co se mi nezdálo, ale kdyby ten konec byl jiný tak je to perfektní co do obsahu(pokud by ten konec byl zajímavý, ale myslím že k tomu měl nakročeno). Forma horší. Tip.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru