Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Amálka reálně

02. 06. 2007
4
14
2165
Autor
Yentl

Amálka děsně fantazíruje, její haiku jsou vymyšlená, včera jsem jí viděla a všechno je jinak!!!

Kouř z cigaret -

Amálka tančí hip hop

v rozlitém pivu.


14 názorů

Yentl
04. 06. 2007
Dát tip
Jejej, že by z tebe mluvila zkušenost :o)? Tak to ať žijou sandále ;o)!

Paulart
04. 06. 2007
Dát tip
Lepší pivo čvachtající pod botkama, než v botkách :-)

zaujímavá predstava

Amálka
04. 06. 2007
Dát tip
jo Ty myslíš to jak jsem se lepila k tanečnímu parketu, no tak to jo ;-)))

Yentl
04. 06. 2007
Dát tip
Možná to nesnášíš, ale já jsem to viděla na vlastní oči... tančila jsi v cigaretovém kouři a pod botkama ti čvachtalo rozlité pivo!!!

Amálka
04. 06. 2007
Dát tip
No jasně, já mám například hodně přezdívek a ještě poetičtějších :-))) Ale Yentl, víš že pivo nemusim, cigarety nesnáším, takže příště radši něco o víně a zpěvu ;-) popřípadě o panelákové párty

Yentl
04. 06. 2007
Dát tip
Vymyšlené to není. Je to tak jak to je. Akorát Amálka není víla, ale člověk... lidé si říkají různě, že Amálko :o)?

Paulart
03. 06. 2007
Dát tip
Ha! A tohle je vymyšlené? Odraz tančící Amálky v louži piva? A nebo jen čvachtá v té louži?

Amálka
03. 06. 2007
Dát tip
hip hop hop hip hop skáču podle not žal utápím ve víně vypadá to nevinně ... až na ty modřiny!

Amálka
03. 06. 2007
Dát tip
:o))) No tedy Yentl, tos mě tedy dostala.***** Střevo prvokovo, buď rád, že mě osobně neznáš ;)Rabbe, lesní tak trošku jsem, ale s tou vílou to nebude tak horký. Jinak v pátek to nebylo tak hrozný, zato včera jsem dopadla hůř. Yentl to může potvrdit.

Rabb
03. 06. 2007
Dát tip
a to je jako ta lesní víla Amálka? Ta teda dopadla.. :-)

Deepness
02. 06. 2007
Dát tip
:-) super *

Amálku osobně neznám, ale tohle je vtipný :)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru