Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Princeznička

15. 05. 2001
13
0
2913
Autor
Matyjustin

Budu psát verše pro tvůj lesk Dokud v nich budeš v úsměvu Dokud v nich bude smutek, stesk A síly, které poutají Budu v nich stále spoutaný A jen pro sebe… Já, právě jsem se rozhodl Chodívat k tobě potají Při spánku Pošeptám – „Spinkej princezničko,“ Pak dýchnu slovy na tvé líčko „Přinesu ti své sladké sny Jen, princezničko, neusni A zůstaň se mnou v mezidobí Tak nadčasově jak to jde Jak umíš to jen ty“ Já vím, už zase přeháním Už zase si tak trochu sním Však v tom je moje zázemí, Mé velmi křehké MÉ Je ušmudlané sazemi Však odhodlané zabít saň Princezno, podej mi svou dlaň Já přečtu, co je cestičkou V tvé ruce - „Malá… princeznička“ Ne, neotvírej svoje víčka Slituj se nad mou troufalosti A počkej chvilku kratičkou Víš, obávám se, že má saň Je tří, čtyřhlavá, devíti… Je těžké býti hrdinou, Kterého boje nesytí A který radši zešílí V květině vůni motýlí A teď, má malá princezničko Vzdálím se zpod tvých víček už A zadoufám – jen mě nevytuš.
Madlen
04. 03. 2004
Dát tip
Krásná ...

Elyanne
20. 01. 2004
Dát tip
No jo. Já prý taky budu princezna, ale zatím jsem jen Popelka. Prý. Ale jestli tohle čeká na každou princeznu, chci jí být co nejdříve.

Krel
05. 01. 2003
Dát tip
!!* nejoblíbenější...

Carodej
29. 06. 2002
Dát tip
Krásné vyznání. Umíš to a ona si to rozhodně zaslouží.*

Dabi
20. 06. 2002
Dát tip
Moc krásné, nežňounké...:-) Ráda dávám svůj upřímný t*

Petra
08. 02. 2002
Dát tip
určite by ma potešilo keby som bola tou princezničkou a rozprával mi to ticho do uška princ.... je to zvláštne ale na TIP!

O.S.to6
17. 09. 2001
Dát tip
jen ☼, jen?

hermit
20. 06. 2001
Dát tip
***-- a za cit *****!!!!!

Wopi
24. 05. 2001
Dát tip
nádherné, milé *

Cavalera
22. 05. 2001
Dát tip
.... tip!!

maty
15. 05. 2001
Dát tip
Krásné...tip

Print
15. 05. 2001
Dát tip
Nádhera.......................................*!

Cody
15. 05. 2001
Dát tip
tip

Pája
15. 05. 2001
Dát tip
jen mě vytuš jak jsem tím onádherněná*

brooklyn
15. 05. 2001
Dát tip
Juj ta je pekna. t

Albireo
15. 05. 2001
Dát tip
Nejdřív jsem se díval - je to rýmované nebo nerýmované? A pak už jsem jenom četl. Nezvyklé, ale líbí!!! Albi**Reo

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru