Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Babička aneb zmoudřel jsem...

08. 07. 2007
7
21
2094

rychlovka nasmahlá na verandě, když múza políbila a vzpoměl jsem si na babičku...

"neser se moc vážně", říkavala moje babička.
jsem pořád přemýšlel, co tím mínila,
když to ta moudrá žena pravila.

mám se srát moc nebo málo, kdo ví?

a pak mi umřela.

zmoudřel jsem i já a vyrostl,

z kluka s prakem, stal se táta.

všechno jsem tisíckrát propátral, až to zjevení přišlo!

ona tím myslela :-) "neber se moc vážně"!
a teď už tu pravdu wím a můžu správně žít.

21 názorů

baronka
29. 09. 2008
Dát tip
Má nádhernou atmosferu nikdy jsem nevěděla kam zařadit báseň ale nejdůležitější je báseň napsat T

to neroušek: aj, ja, jaj, tak to abych to zase cely měnil... ;-) (vtip) jsem rad, ze se ti libi

neroušek
25. 01. 2008
Dát tip
Výborné,ale žádná blbůstka to není.

;-) cervenam se.. jenze mam zkratka slabost pro dvojite "v", je to muj oblibenec..

avox
24. 01. 2008
Dát tip
a to "wím" to je schválně? No když myslíš, že je to tak světovější... ty jsi autor a já nemusím rozumět úplně všemu :-) */

"múza" opravena (dik za echo) a prolog (proč ne?) jsem malinko doplnil

avox
23. 01. 2008
Dát tip
no dobře, ukecal jsi mne, ale nejdříve buď vyhoď prolog, nebo alespoň oprav "múza" a "vím" :-))

to Avox: ale babicka byla fajn a moudra zena :-) obdivoval jsem ji. radama "setrila" a kdyz neco rekla, stalo to za to. pamatuju si to do dneska ;-))

avox
23. 01. 2008
Dát tip
jsem babička a netipnu, radit se má, jen když o radu někdo žádá...

to palino: hou, hou, uz moje babicka rikavala, ze za blbosti se platiii.. a vidis, funguje to - tipík doma! ;-)) az se skoro stydím, chech :-D

palino8
21. 01. 2008
Dát tip
pekná blb...

ok, spokojná :P*

to Usmáty_autor: je to aaaaale driiina, ten boj wo tipy (cha, chá) ;-) ale uz je to tedy blbůstka..

prečo to nie je blbůstka...a potom možno aj tipnem;)

to Usmáty_autor: jeminacku, nejni tezsiho zadani nez vysvetlit "prečo sú veci tak, ako sú" ;-) znas to? tož prvni: nikdy to nedelam, ale protoze jsme na pismaku jedini dva píšící usměvaví tvořiči, tak jsem udelal vyjimku a zpetne upravil prolog a vyhodil hlasku "to snad ani nejni úúúměnííí... -:(" a slibuju, uz to nikam psat nebudu ;-)) a druha: ??? jejda, cos myslela tou druhou?

musí tam byť ten blbý prológ? prečo ľudia furt pokazia svoje veci tým prológom?? a možno by som to skôr hodila medzi blbůstky... ešte sa sem vrátim a dúfam, že mi to vysvetlíš (tie 2 veci, prečo sú tak, ako sú;) )

Rusila
10. 07. 2007
Dát tip
moc dobrý...

no... asi nejni... ale co je(?), že jo...:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru