Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pesimizmus

15. 07. 2007
2
12
2462
Autor
grafo

Mysleli sme si že svet je krásny

Keď môžem trhať kvety (a prechádzať)

Okolo stromu


Naše srdcia dúfajú (že môžu)

Byť šťastné


No nie


12 názorů

martinez
15. 07. 2007
Dát tip
njn, pravý a nefalšovaný blues :o)

grafo
15. 07. 2007
Dát tip
no zlákalo ma to chytiť do ruky gitaru... no jo...

Stačily mi mi tři první tóny :) abych to poznal,že jsem to někde slyšel..

martinez
15. 07. 2007
Dát tip
různá vyplynutí ze situací píše naprostá většina přece, ne jen několik autorů ;o) a blues je přece o smutku vždycky... nemusí v tom být pesimismus ale smutek jo... a jedno blues teda na ukázku...

Právě taky nevím..je v tom dost zkušeností a takové to zakončení v antihappyendu :) to občas používám na konci svých věcí..(když už je to fakt blbý,tak ať to má aspoň lepší konec)

grafo
15. 07. 2007
Dát tip
tak to neviem.... nikdy som nad niecim takým nerozmýšľal bluesove songy neviem o com su....myslim texty

kunka
15. 07. 2007
Dát tip
tiež sa mi páči,v ramci pesimizmu

Znám více takových autorů,kteří píší podobné věci,různá vyplynutí ze situací..vůbec nevím,jak bych tento žánr pojmenoval.. možná básnické blues? :)

grafo
15. 07. 2007
Dát tip
dik

Hezké přirovnání - srdce doufají,že budou šťastnými...ale na mě moc krátké,je to spíše jen takové konstatování. To mě vůbec nevadí. Celkově se mi líbí.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru