Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rána sú plné prekvapení

15. 07. 2007
13
65
4010
Autor
bajron

To že sedíš

na mojich stehnách

a ja na lavičke

zlatko

ešte nič neznamená

 

viem

 

slová klamú

má na tričku

kamarát

ja na jazyku

 

vieš

 

mne úsmevy

nenosí Ježiško a pohľady

tak tie sú  bez

dvojročnej záruky najmä

v secondhande

 

a ty si sa opila

 

najbližších pätnásť minút

budeš tvrdiť že je to osud

 

budeš ma milovať

 

a ja

si už dnes večer

nezmeriam teplotu

 

žijem

 


65 názorů

stále to čítam...dokola a dokola...už-už som rozhodnutá, že toto hej, rpečo som nedala minule...a zabije mi to pár ´dalších slov...neviem, fakt je rozporuplná...nie je zlá, vôbec nie...ale pre mňa príliš rozporuplná...ale aj tak dík;) dobre sa to číta, jedným hltom;)

bajron
30. 12. 2007
Dát tip
hehe vdaka!to snazis je tam velmi podstatne:)

velares
29. 12. 2007
Dát tip
závěry máš v básních výborné,mám rád když to graduje,a Ty se o to fakt snažíš

bajron
12. 12. 2007
Dát tip
nevadi:) ono zaver sa mne najviac na tej veci paci:))

tak tie sú bez toto je zase nasekané a tento raz na fakt zlom mieste;) a ten záver...s tou teplotou...som mimo, toto asi fakt nie;)

trocha ma zarazil koniec;) aj sem sa ešte vrátim;)

bajron
05. 11. 2007
Dát tip
vdaka palino8!

palino8
05. 11. 2007
Dát tip
*

bajron
09. 09. 2007
Dát tip
jj uz som nieco otvoril...len na poviedky moc chut nemam...dlho sa cita:)

bajron
09. 09. 2007
Dát tip
vdaka viktor! som aj rozmyslal ze kde si zmizol... na druhej strane ked som sa prihlasil dnes na pismak a videl nick anonymny alkoholik som vedel ze daco od neho urcite precitam:)))

bajron
03. 08. 2007
Dát tip
ale dakujem za navstevu no:) a dakujem za kritiku!:)

hai_mal
02. 08. 2007
Dát tip
nechci jen oplatit návštěvu :) Tohle se mi opravdu líbí, je to dobře napsaný "obyčejný" příběh ze života, takové já můžu...*

veď ani ja si na ne ktovieako nepotrpím. a navyše som aj tak skôr prozaik.

bajron
27. 07. 2007
Dát tip
heh tak to som rad ze mas dobry dojem z basne!!! no vies rymy a nejake tradicie resp skor nejake pravidla v pisani mi niesu velmi blizke... pisem ako viem:))

keď si to tak ešte raz čítam, už ani neviem, prečo sa mi to tak podobalo. možno dobrým dojmom z celej básne a tým, že absolútne kašlete na rýmy a staré tradície písania vôbec.

bajron
27. 07. 2007
Dát tip
hm zaujimave ale nemyslim ze nejak sa moje veci podobaju jeho...ako fakt teda by som rad vedel ako si k tomu dosiel:)) no preto som sa pytal lebo dole mi dal taku fajnovu kritiku:)) diky!

že by som uveril, keby sa tu táto báseň zjavila pod Skafararixovým nickom, že by ju napísal on. aj keď práve som si prečítal jeho kritiku a asi by nesúhlasil. čo už.

bajron
27. 07. 2007
Dát tip
vdaka! ako si to myslel-podobne Skaf-ovym?

podobné Skaf-ovým. no a tip, samozrejme

Najmladšia
25. 07. 2007
Dát tip
oleeeeeee..na teda,najvacsi haluzak z Presova akeho poznam (aj on by mohol o vine porozpravat:)...nebodaj si tam bol a ja neviem ze si tam bol a teraz vyzeram ako hlupana....

bajron
25. 07. 2007
Dát tip
aspon na tej cigaretke sa zhodneme:) ved ja pockam...si stretla zlehovkusa?

Najmladšia
25. 07. 2007
Dát tip
cigaretka moze byt..vinko po Pohode chvilku nie:-)

bajron
25. 07. 2007
Dát tip
si na sladke? ja radsej vinko a cigaretka:)

Najmladšia
25. 07. 2007
Dát tip
neotvorime dajaku bonbonieru?..

bajron
25. 07. 2007
Dát tip
vdaka najmladsia!aj za tvoju prvu navstevu!_)

Najmladšia
25. 07. 2007
Dát tip
pekne*

jt
21. 07. 2007
Dát tip
jj - přečtu si toho ještě víc - ta nejúspěšnější Tvoje mě teda nezaujala vůbec - takový prvoplánový - nevim .. :-/

bajron
21. 07. 2007
Dát tip
vdaka jt!je to vlastne prvy krat co si sa mi ozval k nejakej veci...nozno aj prva co si odomne cital! dakujem!a uvedomujem si ze niektore verse su slabsie ako tie ine,...

jt
21. 07. 2007
Dát tip
mohlo by to bejt "hutnější" - aby každej veršík dostával a ne jen některý .. škoda - máš na víc podle mě - závěr (ta dějová linka celá teda) je moc dobrej .. TIP

bajron
20. 07. 2007
Dát tip
jj tento tyzden teplomer na rame okna ukazuje 37 stupnov tak hej...:)alebo skor:( vdaka za navstevu!

tanec
20. 07. 2007
Dát tip
A ještě žiješ?

bajron
18. 07. 2007
Dát tip
co nato dodat...zeny...

bajron
18. 07. 2007
Dát tip
jj viem co myslis ale nenapada ma presne slovo...nie odviazane ale take lacne nadrzane-s hocikym hocico len rychlo a hlavne teraz....

bajron
18. 07. 2007
Dát tip
ta chapes...sedis v podniku opity a jedine co ta stretne resp co o teba zakopne je opita zenska...a ty chudak si povies lepsie ako s dorotom do oka a ides s nou vonku....

bajron
15. 07. 2007
Dát tip
ta myslim ze ked chces mozme preniest tuto diskusiu na icq...

zlyvkus
15. 07. 2007
Dát tip
vidis a mna dnes dajak nebavi davat usmevy a potom tak

bajron
15. 07. 2007
Dát tip
dal som tam usmevy co znamena ze som si robil <>... daco som ti minule pisal o sobe nie? potom si prirodzeny talent klaniam sa pred tebou:)

zlyvkus
15. 07. 2007
Dát tip
nie a ako vravim ja, skromnost nadovsetko

bajron
15. 07. 2007
Dát tip
joj crawling uz viem kam tym mieris...spominam si na tu diskusiu so skafom...

bajron
15. 07. 2007
Dát tip
jak ze nie?vec si cital veci na nete nie? a moje veci su co hm?:)))))

ja citam len ginsberga... sak na mojej tvorbe to musi byt vidiet :D

bajron
15. 07. 2007
Dát tip
skaf & james:vazne diky za komentar!konecne mi to niekto napisal tak priamociaro a konecne vidim ze kde je asi chyba... crawling:joj no hej ginsberga mam teraz doma...len tie jeho dlhe texty ach...:)teraz skor Patchena mam...potom cem Snydera:)

zlyvkus
15. 07. 2007
Dát tip
no to je celkom poklona, kedze ja som v zivote ziadnu beatnicku basen necital mal by som sa hanbit, ze?

vidis bajron, musis siahnut po ginsbergovi, ako ja, ked mi chyba inspiracia:))))))

Skafararix
15. 07. 2007
Dát tip
Ano. Po precitani komentarom musim suhlasit s nazorom Jamesa J. A velmi ma zaujla jeho vyraz "soft beat". James: Je to tvoje oznacenie ale je to akysi terminus technicus mna doteraz bchadzajuci?

Skafararix
15. 07. 2007
Dát tip
Sorry ale toto ide mimo mna. Je to dost slabe, chyba tomu coilen jeden zaujimavejsi obraz, napatie, proste nieco co robi basen basnou. Niekde zachadza az do pismackeho klise...

zlyvkus
15. 07. 2007
Dát tip
fuj ňemam rad toten seknhend, furt tam śmerdzi i hluk*

bajron
15. 07. 2007
Dát tip
okey zle som sa vyjadril...a rozumiem co si tym chcel povedat...ja som len chel povedat ze na tricku a lavicke nieje ten obraz postaveni(teda aspon nepostavil som ich natom) preto som chcel vediet preco prave tie veci si vypichol...ale vysvetlil si mi:)

bajron
15. 07. 2007
Dát tip
james:vdaka za kritiku!dlzne opravim som si ani nevsimol...aj ä... ja len tak v zaujme diskusie:preco si sa zameral prave na lavicku tricko (secondhand beriem)-ved tie veci su tam druhorade resp obraz nieje postaveni na nich...-vazne ma to zaujima!:) uvidim no snad najblizsie bude viac obraznosti:)

bajron
15. 07. 2007
Dát tip
rad ta tu opat s otvorenou narucov privitam;)

salomesr
15. 07. 2007
Dát tip
ete sa vratim

bajron
15. 07. 2007
Dát tip
tristes dakujem!aj za navstevu! no to riadkovanie popravde spravil editor...som o tom ani nevedel...

tristes
15. 07. 2007
Dát tip
je dobrá *, tohle nejvíc: a ty si sa opila najbližších pätnásť minút budeš tvrdiť že je to osud budeš ma milovať jen se mi nelíbí to řádkování roztahnuté..ale to může spíš ten písmácký editor, ne

bajron
15. 07. 2007
Dát tip
vdaka joyce!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru