Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bylo smutkům devatenáct let

22. 07. 2007
8
14
1560
Autor
Pacer

Bylo smutkům

devatenáct let

uměly číst

a učily se psát

 

poutkům kabátů

v šatně nočních lásek

v nedospaném ránu

chodily lhát

 

to jenom nejasnosti

ve vlastní budoucnosti

smuténku studánku

dočasně v duši hostí

 


14 názorů

Mila_cik
14. 09. 2007
Dát tip
Jeeee dekuju...:-)

Pacer
14. 09. 2007
Dát tip
Dík za návštěvu..a přeji hezké prožití Tvého svátečního dne! J.

Mila_cik
04. 09. 2007
Dát tip
***

Candy
25. 07. 2007
Dát tip
Příjemná na čtení, jemná, líbí se mi*

Honzyk
23. 07. 2007
Dát tip
...jezis, co jim to (do)vysvetlujes, Paco...?:)))este to tak nad takovou krehulinkou... cau cau cau...:)))

Pacer
23. 07. 2007
Dát tip
Dík za návštěvy. A dík Oldjerrymu za zastání, taky si myslím, že autoři přinášejí nová slova a spojení, aby byla používána. Jistě, pábitelé a zhůvěřilci se používají méně, než slovo robot. A tady to bylo použito zcela úmyslně, jak smuténka, tak studánka - jedna z mých od Skácela nejoblíbenějších.

Oldjerry
22. 07. 2007
Dát tip
Nevidím chybu - a Skácelova smuténka ? je nějaký patentový úřad na slova ? ba i patentový úřad přijme starší princip, pokud v odlišném spojení dává novou kvalitu. To by toho nikdo moc nenapsal. Já slovo smuténka nebo smutýnka (tenkrát do rýmu se sukénkou a to velmi, velmi konkrétní)používal před 50 léty - nebylo to náhodou před Skácelem ?

Honzyk
22. 07. 2007
Dát tip
no vidis, tomudle rozumim....:))) **** jemny a "vziravy"...mne prave todle slovo napadakovalo:)))

vesuvanka
20. 07. 2007
Dát tip
smuténka studánka se mi líbí moc :-))) TIP

hmm, hmmm... já Ti nevím.... první dvě ano, třetí je taková krkolomná... ale spojení smuténková studánka v lepším kontextu by byla geniální!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru