Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Druhej den ráno

Výběr: sidonia
20. 07. 2007
9
32
3443
Autor
Kaos

 

 

Druhej den ráno

 

Už nepij, zašeptala mi tím svým voňavým hlasem a objednala další panáky ruský vodky. Pravý ruský vodky, která je tak křišťálová, že přes ni člověk vidí celej svět s pocitem obrovskýho splínu, světobolu, no vlastně chandry, když pije z tý křišťálový studánky ze sibiře. Její hlas voněl ruskou chandrou a americkou chewing gum, asi nějaká svěží zima nebo vzduchové vlny. Ten den bylo hrozný horko, který mělo trvat ještě dalších asi dvacet dnů, ale v rádiu říkali, že někdo říkal, že prý bude trvat snad celý léto. Ten den bylo příliš horko na to, aby se dala pít orosená jedenáctka, tak bysme mohli dát něco lepčího, co? Seděl jsem vedle ní na lavičce a proti nám se kdesi u přítoku toho obrovskýho jezera utápělo slunce. Sentiment. Řekl jsem něco ve stylu jako že jo a než se to růžový slunce pohnulo sotva o pár centimetrů, stálo přede mnou už nevím kolik křišťálových studánek vypitých až na dno jejich duší. Kořalky jsem nikdy moc nevydržel a tahle smršť na mě ze sibiře přivála dost ledovou chandru. Sem ráda, že mě u sebe dneska přes noc necháš, když teď nemám kde… Jo, jasně, jsem rád žes přijela, zažvatlal jsem a pak jsem už nevnímal žádný zvuky, nastalo úplný ticho a ta chandra, co plynula ve mně, jakoby se najednou měnila v nějakou nirvánu a pak už jsem jen pozoroval a cítil její rty, jak mi posílají voňavé myšlenky a já jim nerozuměl, vůbec, ale nechal jsem je, aby mnou prostupovaly stejně jako umírající paprsky toho dne. Poslední, co si pamatuju, byly její rubínově červený vlasy, ve kterých jsem se druhej den ráno probudil. Byly tehdy čtyři ráno a my se vznášeli na hladině toho ledovýho jezera, v očistci od veškerý špíny tohohle světa jako dva andělé, co na hladině sbírají utopený hvězdy, který se nestihly schovat před sluncem. To se právě probouzelo nad horizontem dávných staletí a já si sentimentálně přál, aby tohle svítání nikdy neskončilo. A nebe mělo barvu jejích vlasů.













 


32 názorů

ach pěknej text s náznakem patosu kterej férově dojímá

Kaos
13. 11. 2007
Dát tip
zmenil jsem to z uvahy na miniatury

Honzyk
21. 07. 2007
Dát tip
...my uz davno skoncili...!!!:)

Kaos
21. 07. 2007
Dát tip
H a S: sory ale nemohli byste si povidat nekde jinde??? cau

Honzyk
21. 07. 2007
Dát tip
jak sem te znamkoval, bvis, jak mas tam,, myslim, zeleny tricko a koukas tak se usmivas....)


Honzyk
21. 07. 2007
Dát tip
jo, tak dobry...a poslala by si mi tu fotku, jak sem ti dal jedenicku? Ja ji ztratuil, jak tam ses...ja necham se nyni take vyfotiti, budu muset, protoze, sidla, mne VYJDE KNIZKA MEJCH VOBRAZU A TEXTY.... jsem silene stastnej, nepsal jsem ti uz???VI jen dadik zatim....hulalalalalal\A..))))))))

sidonia
21. 07. 2007
Dát tip
musis se kouknout ne pres ten odkaz na vulgar party na ty strance, ale na my strance jako dilo tam se ti zobrazi odkaz, kerej jede kdyztak poslu link

Honzyk
21. 07. 2007
Dát tip
ine, nejsou...)...uz jsou pryc..)... ACCES DENIED-------(?)

sidonia
21. 07. 2007
Dát tip
hele, pikud zitra budes v hradisti, pro me neni problem tam prijet nevim o jaky fotce mluvis k reportu napis co uznas za vhodky, milly bude jen rada forky sou... sou u ty my upoutavky.. je tam odkaz.. tak se mrkni

Honzyk
21. 07. 2007
Dát tip
no tu, co ses na ni ty...a ty si rikala, ze na ty filmovce budes, ja jsem tam chtel zejtra na zakonceni s kamosem ject, z lidovek, vis...mozna. Mne teda domu vola doktor porad, ale ja nejsem silenec, abych nekam jezdil na vikend, zejo....a simte, ten report ode Milly je uzasnej, ja se tam ale stydim to napsat, protoze ona napsala tam avi vsem zucastnenym, ji dyztak rekni, jo, prosim???? A dotky nekde sou, simte...? A takys psala, ze ti je blbe...uz lepe jiz??? diky za odpovedi, sidulko!!!!:)

sidonia
21. 07. 2007
Dát tip
jakou jako fotku? filmovku letos nedavam

Honzyk
21. 07. 2007
Dát tip
qautor promine, ses tčeda na ty filmovy skole, sid..?:)

Narcissa
21. 07. 2007
Dát tip
prom mě schíza dnešního rána..Ta moje měla vlysy černý jak pomsta a čelo z bouřkových mraků.A krásný prsa a heboučkou kůži..a víc si z té noci nechci pamatovat..*

Honzyk
21. 07. 2007
Dát tip
sidka: vzmus se ne abys byla jak moucha, ale vzmuZZZZZ, OK?:DDDDDDDDDDDDDDD

Honzyk
21. 07. 2007
Dát tip
Kaosik, hele, mne moje profesorka literatury rikala, nevim, česi jeji, ale baba chytra to byla, my k ni domun chodili, vsude knizky, mezi kerejma hlefdali sme hodinu jeji penezenku:))), ze nejlepsi to, co clovek napise POPRVY, a pak az POSTY... dikybohu, zes nechal takle, myslim teda ja, svobodne vlat...mne libilo se velmi, avsak sidka vceras nutila mne, a ona v,i, ze nenechzam se, byt sidulku moc rad mam, a vim, ze fiálm v Uheraku...jsi tam, sidul...? Tys chlastalam, nebo co zas, kruci!!!!Ze ja jsem s tebou v ty Praze neseselk se, teda... pardon, Kaos, to my se sidkou nekdy si tak piseme, vis....ale libilo moc, a je to nezny i surovy, je v textu mnoho veci mnou treba neobjevenych, ale je z tech, ke kterym stoji se vratit, tak asi...cau. honzyk... sidi-midi: vzmus se, jsi prece zena! A, prosim, posli mi ten tvuj obrazek na mejl, prosim, ja dam si ho na monitor, ty tam se tvaris jako mala holka, co uktradla tycinku a ted nevi,m esi se ma /po/chlubit, nebo ji dat kamosce:)))) cau, lidove....hura hura hura, azt zije sudulka a lidi, ktery maj hlavy a 5 pohromade...5 svstek dame, mame urodicky na Zizkove dostyyyyy!!!!))))

Kaos
21. 07. 2007
Dát tip
dik vsem, no abych rekl pravdu, tak jsem to mel napsany asi za dvacet minut, ani jsem si to po sobe poradne neprecetl a hned jsem to sem placnul.. za nejaky dííílo to nepovazuju, ale hlavne ze se libi

sidonia
21. 07. 2007
Dát tip
sem ti to rikala mi je nak blbe

Honzyk
21. 07. 2007
Dát tip
....řto rusky a amicky v šexpozici super teda....excelent kousek....a dal a dal tahne se az (zde) k sibiri....uzasne povlava...("KRISTALOVE STUDANKY", no JEJDA)....poslšedni veta je tak silena, ze mne malem srazila ze zidle, ale takovymuto elegos a kultivos, nmavic stylisticky super podanymu textu nelze nez rict si co....a koneckoncu Tvuj text, a ta veta tam svuj vyznam (barevnej) jasneze ma, to pochopil jsem...opravdu po delsi dobe krasnej , takovej svobodne-nesvobodnej vylev......dik*/***/*

Tak tohle dílko je fakticky super jen tak dál a dál *....

Takový mile opilecký.

obluda
21. 07. 2007
Dát tip
fajn

sidonia
21. 07. 2007
Dát tip
kdyby se tu nevykecaval uzs to moh nit precteny!

Honzyk
21. 07. 2007
Dát tip
ine a ine!!!))))))))Uz du!!!DDDDDDDDDDD

sidonia
21. 07. 2007
Dát tip
ti rikam si to precti tedkonc se ti bude donre usinat uvidis! sidka,maminka a pani ucitelka maji dycky pravdu! nech si poradit, ulicniku jeden usatej!

Honzyk
21. 07. 2007
Dát tip
zejtra...ty na mne volas jak na petiletyho kluka, aby ho neprejela tramvaj:))))))))))))))))

sidonia
21. 07. 2007
Dát tip
honzyku pocem

sidonia
20. 07. 2007
Dát tip
je to hrozne dobry

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru