Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vždy

27. 08. 2007
0
6
839
Autor
Bardhans

žij tak,abys bez dluhů odcházel

Vždy Slunce přemůže

královnu ledovou

a lípy zavoní

zas vůní medovou.
 

Vždy mrazy přečkají

i malá poupata,

z vejce se vyklubou

žluťoučká housata.


Vždy z holých batolat

vykvetou dámy,

a z druhé půle zas

šarmantní páni.


Vždy můžeš pečlivým

tatínkem být,

a nebo ve špíně

pod mostem hnít.

 

Jednou jen v tento svět

s výkřikem vejdeš,

jednou jen,bůhví kam

bez slůvka odejdeš.

 


6 názorů

IVO
29. 08. 2007
Dát tip
No, mně se zase sloky "stékaly" dohromady (zmizely mezery), když jsem je umístil na stránku, a pak mi kdosi poradil ten trik s ťukáním mezer. Funguje to, ale Hana má možná lepší metodu. Anebo záleží na počítači,čort znájet...

Bardhans
29. 08. 2007
Dát tip
Jsem naprostý začátečník,píči si asi 3 měsíce,takže nemám představu,co mi radíš,zkus jako pro lamu,prosím.

martinez
29. 08. 2007
Dát tip
myslím sloky... :o) IVO - on písmák právě ty mezery žere - já to dělám bílým písmem - vložím cokoliv - x nebo tečku bílým písmem do volných řádků - a písmenka nebo znaky písmák nežere... a bílý pak nejsou vidět :o) a dobrou noc všem, mizím :o)

IVO
29. 08. 2007
Dát tip
Ty SupportyEmpty etc. by se možná daly odstranit vyťukáním mezer v řádku, který má zůstat volný mezi slokami.

Bardhans
29. 08. 2007
Dát tip
Myslíš verše,nebo básničky,i když toto oslovení se mi zdá příliš honosné.Zde to byl záměr,gradovat od dítěte ke starci,jakoby průřez životem.Díky za zájem.

martinez
29. 08. 2007
Dát tip
první dvě mi připomněly jednu moju dětskou knížku s říkankama :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru