Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PODIVNEJ DEN

29. 08. 2007
6
26
1700

...ozval se netichý a nejemný jakoby mezigalaktický hlas výčepáka Břéti: "hele, woe, máš dost. dopij a mazej domů!" neprotestuju a odchazim do hlubin vesmiru...

 

           vykuchaný dráty plavou vztekle
                                                            v kádi únosnosti,
           kloubový pařáty,
 
                   spřízněné s ornáty,
                                         topspinem víno svaří.
           bezzubý citáty,
     
               po stotřicátýpátý se mne
     
                                    (bezdůvodně) ptají,
          
                                                  jak se mi daří.
           zkrátka
           podivnej den
           podivná nálada
  
             proteklá tebou,
     
               nějak podezřele zasněně
        
                                                   vykládá,
     
               že srdce zebou
    
                     (a utichnout nehodlá).

(červenec 07)

26 názorů

dik. pro nekoho zretelne, pro nekoho ne... ;-)

dik. pro nekoho zretelne, pro nekoho ne... ;-)

avox
24. 01. 2008
Dát tip
neuhodla, je to tam naprosto zřetelně :-)) ale koukám, že mi neprošel tip, tak tedy znovu a líp

kloubok dolu! uhodla's to presne. kdy byl chlast, neprozradim ;-) /ale zase tak moc ho nebylo/

avox
24. 01. 2008
Dát tip
jako po hádce... první sloka "se mne ptají", druhá "podivná nálada proteklá tebou" pak k tomu ladí i ta srdce, která zebou, jen přemýšlím, jestli ten chlast v prologu byl předtím, nebo potom? :-))

palino8
20. 01. 2008
Dát tip
prvá časť na prvý pohľad krkolomná, ale v skutočnosti krky neláme (aspoň ten môj nie) druhá časť kľudnejšia dokopy ma to uspokojilo :)

:D

mám svatobernardinský reflex - jak vidím někoho ztracenýho, zachraňuju :o)

dík, už mi to dáva zmysel;) (ty si dnes moja záchrankyňa...u nás je rozdiel v jednotnom a množnom pri srdci, mi to nedošlo, že srdcia by mohli byť v množnom;) )

jedno srdce zebe, dvě srdce zebou...

nepoužíva sa, že srdce zebe? alebo som mimo?;) ale celkovo na mňa to pôsobí známo*

Vanilli
29. 08. 2007
Dát tip
hele, uděláme něco, co se tu vidí málokdy - nezaprdíme tohle dílo duetem - ber to, že jsem ti nechala poslední slovo - bez avi, ty sem setjně ještě nakoukneš...

Vanilli
29. 08. 2007
Dát tip
ten Lyrák je hroznej mimoň - 99% všeho na světě se děje kolem lásky a nenávisti k lidem, věcem, bohu, k sobě - celý se to plácá v duši, v srdci a tak - a tenhle pochybnej pakritik by chtěl tahle slova zrušit tudy, že člověk ve čtyřech letech pochopí, že rým LÁSKA-PÁSKA už někdo použil a nebo že co je rým gramatickej, - tudy teda cesta ke kritikovi zdaleka nevede jenže škoda slov - to, co tu v poslední době píše kritiky, je prostě pomocná škola na vycházce v internetový kavárně...

martinez
29. 08. 2007
Dát tip
prubnu... :o)

Lyrák: hou, hou, uááá, ale dyť jsem na férovku dopredu varoval, ze je to "naladova blbost"... Martinez: asi ti nezbyde nic jinyho nez to zkusit.. a pak mi dej vedet, jak to dopadlo. jsem zvedavej. ale myslim si, ze to musí zabirat!!! Jolana19: nálada, nálada... ale uz je pryč, neboj! uz se zase vznaším nad oblaky. teda skoro, abych moc nekecal.

Jolana19
29. 08. 2007
Dát tip
ta nálada či srdce..utichají..?

martinez
29. 08. 2007
Dát tip
šmankote, a nevíš esi to tak působí na chlapy obecně? že bych si natiskla vizitky a rozhazovala plnýma hrstma... /tenhle?/

martinez: ..a dyk jóóó. to byla jen takova básnická nadsazka.. ("šibalsky mrkající" smajlik) To vis, vidim "redaktor" a hned se mi chvejou kolenaaa.. ;-)))

martinez
29. 08. 2007
Dát tip
tak se mi to líbí :o) schytal... jak schytal?! dyk sem tě pochválila! nebo co? ;o)

Vanilli: dneska bááájo... martinez: ...sem to teda schytal... óóó, ale v poho - druhá část je takový shrnutí ty nálady (ve mně) co je v první části, no a nadpis teda mažu... hou, hou. jsem to ale poslusnej basnik :-)))

martinez
29. 08. 2007
Dát tip
hlavně první část se mi hůř četla... co do grafiky... a přijde mi že ty dvě části sou jako od dvou různých autorů... první taková naštvaná a aby zapůsobila, druhá fňukací... ale líbí se mi: podivná nálada proteklá tebou... a nadpisy v dílech nemám vůbec ráda... :o)

Vanilli
29. 08. 2007
Dát tip
tak po 146tý: a jak se ti daří? (dnes)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru