Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hoří!

05. 09. 2007
2
12
1625
Autor
Kili

Ráno ve vaně vymyslel jsem pod dojmy Sophiiny volby toto veledílo, kteréžto předkládám tímto vašemu velectěnému oku ku shlédnutí.

Hoří obzor,
hoří les,
hoří kočka,
hoří pes;
v dálce stojí Rudolf Höss.

12 názorů

Kili
07. 09. 2007
Dát tip
Abi: Preferuji poněkud jiný způsob humoru a od těchto pánů jsem naštěstí slyšel asi čtyři věty... JdC: ? Ay'Le: Ono to souvisí nesouvisí... :)

Ay´Le
06. 09. 2007
Dát tip
jsem necetla tudiz nemam predstavu jak to muze souviset:)

martinez
06. 09. 2007
Dát tip
já vím, jen mi to prostě "zavadilo" - ono už samo to téma a humor se mi tlučou spolu... a navíc se zítra stěhuju... tak su uprostřed rozbombardovanýho bytu... tak někdy příště se polepším... a aj ty se polepši! :o)

Abi
06. 09. 2007
Dát tip
Jinak Kili, část toho textu ,,zpíval" Suchánek a Genzer, tak to zas až tak původní není..

Kili
06. 09. 2007
Dát tip
Javorovy_listecek: :) Abi: Určitě si jí přečti ;) brcalovezelena: :P silence: Když ne, tak ne martinez: K úsměvu tě nikdo nenutí ;)

martinez
06. 09. 2007
Dát tip
knihu sem četla, film viděla nějak útržkovitě... ta blbůstka mi /k tomu/ nesedne vůbec... špatný počasí nebo podvědomí v bloku... ani úsměv...

silence
06. 09. 2007
Dát tip
kili, kili, kili ... ... ne! ;)

:D

Abi
05. 09. 2007
Dát tip
Na knihu se již dlouho chystám, ale netušila jsem, že v člověku vyvolává až takové nápady..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru