Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Osud

29. 05. 2001
4
0
2039
Autor
Zasněná

Kde je můj osud?

Proč mám žít bez naděje

Někde se skrývá dosud

Můj osud se mi drze směje

 

Bere mi sílu, trápí mě, ničí

Snaží se srazit mě na kolena

Já ale vždycky znovu hlavu vztyčím

Já zůstanu nepokořena


Nobodaddy
04. 11. 2004
Dát tip
Cody, drž se toho, máš recht nemá smysl brát na něčí mysl páčidla. Kdo chce mít klapky, dostane je !

Nobodaddy
04. 11. 2004
Dát tip
Ten poslední verš Ti docela hapruje, takový drnčící baltník na docela šlapajícím mopedu ...:o) Jinak pěkná

Keba
10. 07. 2002
Dát tip
super


Krel
11. 06. 2001
Dát tip
tak.tak

Zasněná
08. 06. 2001
Dát tip
No jo tak jsi vyhrál! Stejně už to tak bylo dopředu dáno, tak proč se snažím! :-)))

Krel
07. 06. 2001
Dát tip
Vidíš...sama jsi dala ten "nejlepší" příklad ze života.

Zasněná
06. 06. 2001
Dát tip
No stejně se mi to nějak nezdá, párkrát jsem si myslela, že to musí být osud a pak to šlo všechno úplně naopak. Třeba když jsem potkala toho svého ideála tak to byla taková náhoda, že to snad musel Někdo zařídit, no a co z toho zůstalo, jenom oči pro pláč.

Zasněná
05. 06. 2001
Dát tip
Krel: To by mě zajímalo, jak se ti potvrdilo, že jsme jen loutky? Jak můžeš vědět, že sis všechno nezavinil sám?

Krel
05. 06. 2001
Dát tip
Zasněná: Dobrá otázka...chválím! Stačí se dívat kolem sebe a vidět jak ten vlak života jede. Můžeš se snažit o cokoli, změnit trochu jeho dráhu,ale stejně vidíš jak jede dál, svým směrem...a cestou Ti sráží ideály, přátele...já vím o čem mluvím.

Krel
04. 06. 2001
Dát tip
avi... To si myslel i Oidipus a víš jak to dopadlo...ne promiň ale mě nepřesvědčíš, stejně jako já nepřesvědčím Tebe. Čas Ti ukáže...

LILINKA
04. 06. 2001
Dát tip
Super.

Kytička
01. 06. 2001
Dát tip
Cody: Trochu Ti rozumím....

Zasněná
01. 06. 2001
Dát tip
Cody: Taky si myslím, že ti rozumím, člověk je svého osudu strůjcem, ale už před narozením dostane "výbavičku", pomocí které se bude prokousávat životem. A tu má každý jinou. Někdo horší a někdo lepší. I když kdo řekne co je horší a co je lepší.

Cody
01. 06. 2001
Dát tip
Zasněná: :o))) ... dobře, vlastně jsem to myslela tak nějak podobně jako ty... s tím rozdílem, že vidím "dobré" a "špatné" jako pojmy zcela relativní, stejně, jako je relativním vše kolem... ale to už zas mluvím o něčem trochu jiném...

Krel
01. 06. 2001
Dát tip
avi. Cody: Bohužel s Tebou nemohu souhlasit.Osud a Bůh je hrozná svině,věřící prominou,a už se mi to mnohokrát potvrdilo. Jsme jen loutky v rukách zasranýho Boha...shit

Cody
01. 06. 2001
Dát tip
Krel: nepovídej... tak poslouchej, každý si vytváří svůj osud sám svým myšlením, každá tvá myšlenka je tvůrčí a to, co se Ti děje, za to si můžeš sám... jsi svobodná duše... rozhoduješ o všem JEN TY!!!

Cody
01. 06. 2001
Dát tip
avi...

Beregond
30. 05. 2001
Dát tip
Jak může být každý svého štěstí strůjcem, to je ale blábol!!!

Kytička
30. 05. 2001
Dát tip
To je správný!

Zasněná
30. 05. 2001
Dát tip
Tahle je taky stará, ale pomohla mi překonat jednu pořádnou depku. :-)

Danny
30. 05. 2001
Dát tip
těší mě že je tu síla která tě nutí jít stále dál.
je to tvá vnitřní síla, pěstuj si ji
nic není osudově dáno, vždy můžeě změnit běh věcí svou vůlí
TIP

Cody
30. 05. 2001
Dát tip
Mrzí mne, že mi nerozumíte, přesto si trvám na tom, že si člověk vybírá "osud" již před narozením... a svými vlastními myšlenkami (neb každá myšlenka je tvůrčí) tvoří svůj vlastní život a vše, co se stane je důsledkem jeho vlastní volby, jednání, myšlení, bytí.... ufff... ale stejně si myslím, že mi neporozumíte...

Krel
29. 05. 2001
Dát tip
Závidím Ti Tvou sílu...a přeji Ti ji.

Mámalibor
29. 05. 2001
Dát tip
nevím , zda jsou to lidé dobří , ale , když ta ohnivá láska jak vypálená hvězda září , tak proč by se člověk na špičky bot dívat měl , cesta mechem studeným byla kdys Peklem zavřeným, Tys Peklo otevřel, nejeden člověk oněměl a hvězdy na zem padaly , aby nám Naši bolest k spánku ustlaly, my si na nich ustlat nemohli , neb JSME všechno směli , co bychom potom toužit v nás těm špičkám pověděli,ty JSi MNE opět oslovil a vpijeme zas bolest do našeho jednoho těla , jen díky tobě, že zase směla...

Mámalibor
29. 05. 2001
Dát tip
*!

Albireo
29. 05. 2001
Dát tip
Ano, nedej se a sni dál.

Cody
29. 05. 2001
Dát tip
....každý sám je svého osudu strůjcem... vše, co prožíváš je na záladě Tvé vlastní volby! ... a i když je to někdy špatné a bolí to, bez stínů nikdy nepoznal by nikdo světlo...

Cody
29. 05. 2001
Dát tip
avi...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru