Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

POSLEDNÝ RAZ

16. 09. 2007
0
6
1115
Autor
Branino

Je hrozné si predstaviť svoje umieranie, skuste to a možno si viacej začnete važiť život. Život je dar...táto kratučká báseň je pesimistická, je o posledných chvíľkach pred smrťou a ...

Posledný raz

 

Posledný raz ma za ruku chyť

a povedz „milujem Ťa“.

Prosííím, nepúšťaj ma.

Prosííím, neopúšťaj ma!

 

Potrebujem Ťa práve teraz,

mám svoj najťažší boj.

Tak za ruku ma drž

a po boku mi stoj!!

 

Láska, neopúšťaj ma práve teraz.

Si pre mňa všetko čo mám

a ja mám len Teba.

Posledný raz.

 

 

Si so mnou vo dne, v noci,

ale dnes už posledný raz.

Vedel som, že raz to skončí

boj prehrávam...

 

Zatlač mi oči,

už v nich nie je jas

a ešte sa na mňa pozri,

vidíš ma posledný raz,

láska moja.

 

Si kvetom,

ktorý mi na hrob nosíš.

Bola si mojím celým svetom,

to však už nepochopíš.

 


6 názorů

sem eště chtěla říct že ty ííí se mi do toho nehodí, tak naléhavost by měla být vnímatelná jinak, aj bez nich

ne že bych si něco takovýho představovala ale člověk tomu neuteče... a kolikrát je v takový situaci dřív než by chtěl nebo měl... ať v roli toho co odchází nebo toho co zůstává... zůstat je těžší ale kdo odchází má větší strach... obsah teda chápu a nenamítám forma - no, chtělo by to podat jinak, tohle je opravdu takový jako "známý". mnohokrát čtený... aj dyž ti rozumím, tak mi tam chybí něco jako sama poezie... zajímavý spojení nebo zvuk... obrázek před očima nebo tak něco...je to prostě osobní výpověď o lásce a strachu a nic víc... a já to vím, taky tak píšu :o)

Branino
16. 09. 2007
Dát tip
Ahoj, viem ze to je naozaj nie zrovna pozitivna basnicka ...nechcem posobit tryznivo, ale aj o tomto je zivot, bol by som radsej keby to tak nebolo...inak dakujem pekne ze si si basnicku precitala, vazim si to velmi :)

Branino
16. 09. 2007
Dát tip
Dakujem, ze si zhodnotil moje dielo...iba zacinam takto pisat a vazim si Tvoj nazor a pomoc...budem vdacny za kazdu konstruktivnu kritiku a tato nou naozaj bola...Maj sa zatial

...hm...clovece tak obrazky su viac menej polopatisticke...dla mna..co by nebol problem...keby si to nahradil niecim inym...ale prave naopak...vytvaras viac menej osuchane spojenia...v niektorych pripadoch az prehnanu snahu ist do rymov...resp. podriadit sa im...aj obsahovo... ...okrem toho su priehladne...taky svet/kvet...najdes vo vela basnch...a casto je oznacovany za jednu z kombinacii ktorej by sa mal clovek vyhnut...rovnako ako laska/maska/hlaska/paska....jesen/plesen...atd... ...skus viac variroivat viac sa snazit rozpravat...nie uchylovat sa k floskulam... ....doporucujem aj precitat si utpenie mladeho poeta od j.urbana...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru