Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Karafa s octem

18. 09. 2007
4
12
1332
Autor
Marnotrat



                já ne, já ne, to ty, to ty
                vopustil jsi moje hroty
                zůstaly jsme zase samy,
                jen já s mými bradavkami

                já ne, já ne, to ty, to ty
                odsoudil´s nás do samoty
                teď mi zbyl jen smutek na nich
                stýská se mi po tvých dlaních

                našla jsem si bulku - baf
                objevil ji mamograf
                překvapeně strachy hynu
                kurva, já mám rakovinu



12 názorů

avox
05. 10. 2007
Dát tip
při třetí sloce mi jaksi zmrzl úsměv... netipuji ani jako blbůstku, pro zasmání by mi byly stačily ty dvě první.

mohlo to končit i veseleji, tedy :o) ale neexistuje žádné téma, z kterého by se nedala dělat legrace...


Marnotrat
21. 09. 2007
Dát tip
mno, Velký Jiží, jelikož jsi asi nezvrátil, holka odešla ze světa s tvým vytřeštěným pohledem..., perfektní! kdybys možná zarecitoval nějakou veselou, polykala by slzy svého smíchu, nikoli tvou bezradnost ...jestli ti umřela v náručí kvůli bulce na koze, měl´s ji odvést k lékaři, kde by ji snad pomohli, než svírat a štkát "raka" máme v těle každý a nikdo neví, kdy a jestli vůbec propukne tak se z toho nepotento, ne?!

Oldjerry
19. 09. 2007
Dát tip
Myslím, že kdyby to byla pravda, volila by se jistě jiná slova. Nevidím v rakovině žádný důvod k veselosti - a tak ta mimiaturka vyznívá. Po technické stránce odpovídá kategorii- to je dobrý...

Jade
18. 09. 2007
Dát tip
namitku big_george beru. tykat se to me nebo nekoho z meho okoli, tak bych si z toho srandu asi taky nedokazala delat. stydim se za svuj usmev.

Baziliška
18. 09. 2007
Dát tip
Big_George...vím, co myslíš ale spousta věcí v životě je drsných a někdy nezbývá než si z toho dělat srandu...možná bys to vzal, kdyby autorka sama něco takového zažila...což nevím

Jade
18. 09. 2007
Dát tip
rym baf/mamograf je vskutku neotrely..:)

Baziliška
18. 09. 2007
Dát tip
drsný, dobrý:)!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru