Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svoboda?

22. 09. 2007
5
10
1361
Autor
assez

mym "kamaradum"

 

 

Oni mě milují

Ale objetí darují

Po nocích

 

A za rozbřesku

Spojí dlaně v tlesku

Že až příště

 

Čím jsi mi blíž

Tím hledají srdce níž

Hlupáci

 


10 názorů

assez
23. 10. 2007
Dát tip
kuju:-)

Jehanne
01. 10. 2007
Dát tip
Hm... moc pěkný. Už je to trapný, že Ti nepíšu žádnou negativní kritiku, co? Ale tak já za to nemůžu, no :) tuhle si dám xobě.. Fakt paráda. Teepeque

assez
29. 09. 2007
Dát tip
Lyrae a Bossman:nejhorsi je,kdyz ocekavas treba i vic a nakonec se dockas jen vety: "vsak jsme prece "hodne" dobri kamaradi,ne?" sice ne "jen kamaradi",ale dal uz vlak nejede..zaradis se do skatulky "jiste kamaradky" a uz nemas sanci ji zmenit. Lyrae: taky se mi asi kupi nechtena slusna sbirka:-/ moc dekuju za priznivou kritiku...po dlouhe dobe jsem byla schopna ze sebe neco dostat na "papir"...

Lyrae
28. 09. 2007
Dát tip
je moc krásná a pravdivá. má ve své jednoduchosti jakousi dokonalost (jak to někdy bývá). a ještě taky...velice veliký pocit autentičnosti...ale k tématu-takové vztahy nestojí za nic. co já jich mám doma na poličce***

Bossman
27. 09. 2007
Dát tip
jojo.. je to tak:)) ale vzdycky muzes rict ne. Kdyz nechces, protoze je to kamarad a on to ve slabosti(hehe) zkusi, reknes "ne, sme kamaradi". Kdyz svolis, je vina na obou frontach:))) A na druhou stranu, kdyz nemas partnera, tak s kym jinym, nez s kamaradem kteryho znas??.))))))

assez
27. 09. 2007
Dát tip
mno...vis jak se rika,ze malokdy muze byt kamaradstvi mezi klukem a holkou bez podtextu;-)nekdy ano, to nevylucuju,ale hodne casto se to zvrtne...chlapi jsou svine,zensky jsou mrchy,si moc nevyberem:-D a vykrik to opravdu je;-)

Bossman
26. 09. 2007
Dát tip
a zensky mrchy.))) todle bych vic nerozebiral.. k basni.. je to spis takova miniaturka:) ma neco do sebe.. ale spis jenom takovej vykrik.. a skutecni kamaradi (zanedbame-li ruzne okolnosti), to na kamaradky nezkousej.)

eleja
23. 09. 2007
Dát tip
chlapi sou svine *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru