Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chcete spolupracovat s hudebním serverem?

26. 09. 2007
0
15
2353
Autor
Empty
Koluje vám v žilách rocková, metalová či coreová hudba? Chtěli byste se aktivně zapojit do dění na undergroundové scéně? Máte zájem o přísun originálních hudebních nosičů a akreditací na spoustu koncertů v České republice? Pokud vám nedělá větší problémy pravopis a myslíte, že byste byli schopni psát kvalitní recenze, reportáže, články či dělat rozhovory, není nic jednoduššího. Mrkněte na stránky našeho magazínu www.metalnation.cz. Pokud se vám u nás zalíbí a měli byste zájem o spolupráci, kontaktujte buď mě na mail mr.mireczech@seznam.cz nebo Priesta na mail priest@metalnation.cz. Rádi vás přijmem do svých řad. Těšíme se na spolupráci!
Metalnation zin

15 názorů

Empty
01. 10. 2007
Dát tip
dassler: Díky StvN: Neval sračky

dassler
30. 09. 2007
Dát tip
Empty, pěkné to máte. Hned jsem si musel přečíst reportáž z kocertu NIN a opět zalitoval, že jsem chyběl. -d-

StvN
29. 09. 2007
Dát tip
No a ten underground je kde? Na myspace to asi nebude moc UNDER, ne? Spis takovej upperground.

stvn: www.myspace.com/ibexca www.myspace.com/npvca

jt
28. 09. 2007
Dát tip
čekám na dílko od Tebe už pěkně dlouho .. a budu čekat dál .. :-) jsem rád, že To to šlape *

StvN
28. 09. 2007
Dát tip
On ještě existuje underground? To jako náckové?

Myslim, že mě bolí hlava :)

Empty
27. 09. 2007
Dát tip
Úplně jiný člověk: No jo, Pišta:) Cha, on vůbec nechápe že bejt dneska divnej je úplně normální. Připadal bych si dost divně kdybych byl normální

Empty: Neboj. Pišta dycky říkával - "Kvůli Emptymu ani kapku, je divnej!" Tak se toho držím :)

Empty
27. 09. 2007
Dát tip
úplně jiný člověk: No nevadí, aspoň si to zkusil, to se cení. Doufám že si kvůli nám nevykrvácel;)

Empty
26. 09. 2007
Dát tip
domin.go: Punk nevedem, ale klidně bysme mohli;)

Zkusmo jsem si přeťal žílu, a lezla ven jen krev. Takže nemohu sloužit, pardon...

domin.go
26. 09. 2007
Dát tip
punk nevedete?

papouch
26. 09. 2007
Dát tip
hecký.. viz mail

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru