Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokušení

01. 10. 2007
10
14
2553
Autor
Santi€

Nevinnost je anděl s uraženou hlavou

 

Ukřivdění bozi

se vlámali světu do těla

 

...a kdo je jenom jeden?

 

Kyrie eleison

Krvavé poledne odbíjí

 

Nenašli

ještě ne

toho nejmenšího ve mně

co mu v žilách tma

 


14 názorů

Dolfiness
15. 02. 2008
Dát tip
za první řádek a za poslední sloku... je to silné a krásné a taky to nechápu, ale dostalo mě to .. a to stačí :) * (dík za avi)

Santi€
15. 02. 2008
Dát tip
ňáko se mi ouplně zapomnělo, že jsem tuhle byla kdy napsala...avi

Santi€
07. 11. 2007
Dát tip
:)

**MooN**
10. 10. 2007
Dát tip
tak tak poézia sa ne chápe,tá sa ani chápať nedá

Santi€
05. 10. 2007
Dát tip
Pořád tvrdím, že poezie se nechápe, poezie se píše...vlastně ani já sama tomu úplně nerozumím, prostě to ve mně křičelo a chtělo to takhle ven. Vím, že za tmou se tlačí slovíčko, ale takhle to prostě je, každý si může domyslet, co chce. Základem bylo, že mu v žilách koluje místo krve tma, anebo je už nasáklý zevnitř "pokušením", ale jemu ještě hlavičku nesťali... Moc moc díky za návštěvu a názor!!

monac
04. 10. 2007
Dát tip
Mně se to velmi líbí. Má něco, co nedokážu uchopit, dobře že rozum nechápe. Za tou tmou mi chybí slovíčko a chtělo by se doplnit. Tlačí se ven :-) Které to je? Díky Santi...

neroušek
04. 10. 2007
Dát tip
No tak to je maso.Rozumem tomu úplně nerozumím,ale když si to říkám,tak to má sílu.Vyzdvihnul bych zkratku,mozaikovitost a metafyzický charakter.Velmi dobré.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru