Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

přátelé v kapse

27. 10. 2007
3
20
1835
Autor
FunThomas


Přátelé jsou jako tamagochi

- když se o ně nestaráte, jsou pro vás

mrtví

20 názorů

A.H.
27. 03. 2009
Dát tip
pod je řeč jen o kamarádech, souhlail bych. Pokud jsou míněni nejlepší přátelé, tak nikoli.

palino8
25. 02. 2008
Dát tip
neviem ho nájsť... možno inokedy, keď budem mať čas hľadať... sorry

FunThomas
25. 02. 2008
Dát tip
napiš mi ho ;-)

palino8
25. 02. 2008
Dát tip
v jednom židovskom vtipe je taká pointa, že keď jeme, sú pre nás všetci mŕtvi :)

vieš, je to ako prenesenie teórie toho filozofa (zabudla som meno), ktorý hovoril, že existuje len to, čo vidíš...;) Alebo čo je pozorované (ale potom kvôli cirkvi, lebo mal na mále;) upravil svoju teóriu tak, že tam strčil všeobecného pozorovateľa (Boha)) posielam avi;)

FunThomas
22. 02. 2008
Dát tip
sobec =) já radši živé.. :)

ja si pamätám na tú éru, ke´d mal brácho doma dvoch...a nechcel mi dovoliť sa starať ani o 1...tak mu potom obe "skapali"...to mal za to;)

FunThomas
22. 02. 2008
Dát tip
nevím...

podarené prirovnanie;)*

FunThomas
09. 12. 2007
Dát tip
ale nějací přátelé určitě zůstali.. a těm bys chyběla... - pro opravdové přátele nemůžeš nikdy být mrtvá ;-)

FunThomas
09. 12. 2007
Dát tip
ale nějací přátelé určitě zůstali.. a těm bys chyběla... - pro opravdové přátele nemůžeš nikdy být mrtvá ;-)

FunThomas
09. 12. 2007
Dát tip
..ale jo.. to se ti jen zdá... a pokud tě nepotřebují, tak to asi nebudou přátelé, ne?

FunThomas
01. 11. 2007
Dát tip
to: parmenides - nostalgie.... :D

Rozhodně hezké přirovnání :-)

Smrt je všude

damaxy
27. 10. 2007
Dát tip
a veru tak a veru tak?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru