Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Baletka Bessie

18. 11. 2007
1
2
1565
Autor
Montrealer

Aliterační povídka

           Brejlatý bednář Bohumil Barták, bezvousý baculatý barvoslepý benešovský balík, bohatýrsky bumbá báječnou božkovskou borovičku (bezesporu bezvadnej bliják). Borovička bortí bariéry. Běsi bloudí Bohumilem. Barikádují bronchitidu, botulotoxin, bláznivé bakterie. Bohumil blouzní. Bronchitida bledne. Borovička bolestně bičuje bledé bakterie. Blonďatému Bohumilovi bude bohužel brzy blbě...
            Bohumila baví bumbat. Bez bumbání by bezbožně blouznil, bloudil by bezbřehým brambořištěm bláznivých bludů, bezděčně by brblal blbé brožované bichle. Borovička báječně balzamuje bytí. Bázlivec Bohumil bude bravurně balamutit boubelaté baleríny, blahobytně broukat bídácké barové bezbožnosti, bičovat bacílky, brzy bude blaženě boulit bulvy.
           Benešovský bard Bohumil Barták bere babiččinu bubínkovou bambitku. Bláhově brousí babiččin bajonet, bruska bzučí... Bůhsámví... bude Bohumil bít bakterie bodákem?
           „Byť bezúčelně, budu bojovat ! Bez boje bych bezmyšlenkovitě blekotal bezbřehé blbosti.“ bytostně bručí Bohumilův baryton bojovníka. Bohumil balí babiččino běloruské banjo, balík blátonosných bot, béžovou bustu božského Budhy...
           „Blbá bronchitida, blbej botulotoxin, blbá bolavá bedra, blbá bahniska bláznivých bakterií,“ bezustání běduje bledolící Bohumil. Blije, blouzní, bezesmyslně blábolí, brečí, bolestínsky bilancuje.
            Bohumila budí bolest. Bohumil bandážuje bolavé břicho. Bolí blbej, bídáckej brzlík, bohdaj brloh bakterií. Bobtnavá bolest bodá, brní, bombarduje bělokrevné buňky. Brzy bude bouřlivá běhavka. Budou bobky?
           Bohumil bude blednout, baňaté břicho bude bezesporu bobtnat. Bude bolet bachor. Buňky budou báječně bujet. Brýlatý bisexuál, bojácný bankrotář Bohumil bezmezně brečí.
            Bohumil bumbá bandasku blahodárné broskvové brandy (blbá borovička byla bezkonkurenční bliják). Bere báječné bobule. Brzy bude bezvládně boulit bulvy, bumbat barel bromu, brát blizny bramboříků (brčál), bumbat bujón, bláhově brebentit banální bajky, bouřit báječné běloskvoucí bradavky bezcharakterní běhny Bessie. Božská baletka bez blůzičky bude blaženě bystřit bulvy. Báječná baba bez běžného balastu blbé bižuterie! Bohužel, bizarní bludičky broskvové brandy benjamínka Bohumila blahobytně blbnou...  bude blamáž?
            Boubelatá baletka Bessie, báječná buchta, blýská bojovně bělmem. Bledý balič baletek Bohumil bláhově bouří Bessiiny bradavky. Bujarý blouznílek bezděčně blekotá: „Bouchej, báječná Bessie, bouchej !“
           Běsnící beruška Bessie bravurně bodovala. Bohužel, břichatý Bohumil byl bídný břídil. Běduje, breče, bezúspěšně bičoval bohatýrka. Balerína Bessie bezbožně brumlajíc, blahodárně balzamovala bránici. Bohapustě bojkotovala bičování bohatýrka. Bábovka Bohumil bude beznadějně bloudit budovami blázinců, bude bezprizorným běžencem. Bídácké břemeno budižkničemů !


2 názory

Janina6
19. 11. 2007
Dát tip
To je bezkonkurenčně báječná blbina. Boduješ, bavíš. Bravo.*

Micro
18. 11. 2007
Dát tip
:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru