Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z prázdninového deníku

29. 11. 2007
5
13
2360
Autor
Floridor

Z prázdninového  deníku 

 

Cestou z ateliéru

míjím bouřku

beze strachu

Inkoust ve žlázách chobotnic

byl daleko

nejblíže tak tisíc kilometrů

Zapálil jsem si cigaretu

ale harpuna

zase nevystřelila

                         (2007)

                     

 

 


13 názorů

clovrdik
19. 09. 2008
Dát tip
zajímavě pocitová, líbí moc

Marcela.K.
30. 11. 2007
Dát tip
No to si počteš! :-)))) Zkusím to :-))

Floridor
30. 11. 2007
Dát tip
I to kouření bylo jen v básni...Ale kdysi jsem kouřil.Ta chobotnice byla také ozvěna hezké dovolené vloni. A ještě bych měl prozradit, a to je fakt,přísahám, že celou báseň jsem napsal ve stylu, jak se dnes asi často píše (viz Antologie české poezie 2007), že jsem v rychlosti napsal, co mě právě napadlo, bez přemýšlení a potom jsem teprve zkoumal, co tento podvědomý, snový styl vyprodukoval. Zkuste to také...

Marcela.K.
30. 11. 2007
Dát tip
Tak a teď ti napíšu co jsem si u ní říkala já :-)) že jako jdeš z atelieru..a ta bouřka je někde daleko...a pak je daleko v moři třeba chobotnice se svými žahadly(jsem si říkala, jestli to nemá být obraz nějaké opice, co ti visí na krku...teda ženské :-))) a že ji nemůžeš propíchnout, když je tak daleko .-)) no hlavně, že se básník nechce stát trpaslíkem...a nekuř, je to nezdravé a nemoderní :-))

Floridor
30. 11. 2007
Dát tip
mylenka: básně se nevykládají, ale budiž, já se takové utajené básně teprve učím psát. Má to znamenat asi toto: bouřka je mi ukradená, a další možné (jedno z...) nebezpečí je daleko, takže i když harpuna nevystřelila, tak se nic nestalo....Prózou se to přesně nevystihne, ale jde o symboly nebezpečí a obrany, která selhala, ale nebylo jí třeba atd... Je to trochu bláznivé, jako celá poezie...a umění.

prokládej to řádkem s třemi klepnutími na mezerník :o) ale i pohromadě je to dobré :o)

Marcela.K.
30. 11. 2007
Dát tip
To je nad mé síly... koho jsi chtěl probodnout? :-))

Floridor
30. 11. 2007
Dát tip
Program někdy neposlouchá...Strofy po odeslání splynou v jeden celek...

Floridor
30. 11. 2007
Dát tip
Inkoust zde není symbplem psaní...

avox
29. 11. 2007
Dát tip
Bouřku mám ráda, řádění živlů... poslední sloka mi přijde jednak dost nesourodá, jednak téměř zbytečná, možná jen dost nerozumím... za ty dvě první */

Floridor
29. 11. 2007
Dát tip
Není problém to nahradit významovými slovesy nebo vypustit. Uvidíme, děkuji...Autor to hned nevidí.F.

ruprecht
29. 11. 2007
Dát tip
mně tam trochu vadí to 3x jsem... chobotnice psaní je dotěrná... a harpuna nespolehlivá...

pété
29. 11. 2007
Dát tip
voní to exotikou..líbí se mi, hlavně inkoust chobotnic -t-

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru