Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Muchomůrka

04. 12. 2007
2
6
1583
Autor
akanahe
Jsi má muchomůrka zelená dočista trhlá a barevná jsi tak houbogenní přímo halucinogenní a ja na tebe zírám a vidím ze jsi má jediná a nejsi nevlídná ze jsi moje a ja tvůj zasednem spolu za stůl při rozsvícené svičce a skončíme v myšlenkové smyčce a je to láska na první pocit a my jsme jako dva andělé ve stínu noci a hvezdy blikají nam na cestu životem a my se prochazíme parkem parkem svetů a přiběhů které jsou vyryty v čase dějů.

6 názorů

akanahe
07. 03. 2008
Dát tip
To Michael.Alexa :) mno přiznám se, že to píši vždy na papír bez hačků a čárek .. méně to zdržuje a také nejím příliš moc kořeněné věty a slova :D.. No a pak to přepisuji a může se stát, že občas neokořením některé slovo hačkem nebo čárkou. :) Takže spíše nedopatřením tam není háček nebo čárka. :)

reinka
04. 12. 2007
Dát tip
promiň...nespletla :o))))))))))))

reinka
04. 12. 2007
Dát tip
jen jestli sis tu houbu nesplet...tahle je často zaměnitelná za jedlou :o))))))))))

akanahe
04. 12. 2007
Dát tip
i to mne napadlo ale .. laska ma podle mne myslenkovy zaklad :P

Dáša
04. 12. 2007
Dát tip
nebo v milenecké smyčce? ;o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru