Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Postřehy

09. 06. 2001
0
0
753
Autor
Peer

Cesta na dno bývá zdlouhavá, těžká a člověk si ji obvykle musí zasloužit. Jeho snaha bude korunovaná bezbřehou depresí na téma: jsem na dně, či ne.

Světlo na konci tunelu Vám obvykle neposvítí na klacky, jež Vám hází pod nohy život.

To nejsem já, pouze moje zmatená realita

Výkřik do tmy: "Sakra, kdo tady zhasnul?"

Inzerát: Hledám slečnu na úklid nepořádku v mé hlavě. Nabízím výhodné pracovní podmínky a doživotní zaměstnání s výhledovou možností povýšení na úklid srdcových záležitostí.

Život prožiješ naplno, když s každou minutou, každou minutu, vychutnáš jako by to byla ta poslední.

Žádna noc není tak dlouhá, aby se nedala probdít.

Bezesná noc neznamená, že v ní nemůžeš snít.

Aby jedna chvíle trvala věčně? Nedojel na to už Faust?

Člověk je jako Země, jeho duše jako atmosféra a slova jsou jako padající hvězdy. Malé, bezvýznamné zaniknou, větší způsobí vrásku a ta největší nás tvoří.

Nekopejte do mrtvol, budou vám smrdět nohy.


Peer
Krel
15. 06. 2001
Dát tip
Bude hůř:-(((

Popelucha
15. 06. 2001
Dát tip
"Život prožiješ naplno, když s každou minutou, každou minutu, vychutnáš jako by to byla ta poslední." Tohle není vůbec originání. Taky slovo "záležitost" v předchozím je příšerné. Všechno ostatní je gút a to první je nejleší a tak se usmívám. Dík.

gingha
10. 06. 2001
Dát tip
:o)) asi ještě nění tak špatně.....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru