Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zatím co já spím

16. 12. 2007
3
6
3038
Zatím co ty dřímáš, milý, využívám každou chvíli s dětmi, k práci, k básnění, odpočívám ve snění, někdy v noci, jindy zrána otevře se ze snů brána, tam má tvorba pramení, když spím na tvém rameni. Jak když mrkneš oka koutkem nebo mávneš kouzlo proutkem, otočí se celý svět, zvadne tvojí lásky květ. Zatím co se trápím vinou, ty se tajně líbáš s jinou, život shrnu do pár vět, veršem chci je vyprávět. Nestálý je osud lidí, co zasejí, také sklidí, někdo v lásku zanevře, kdos se za své hříchy stydí, jiný dveře otevře. Každý máme svoji lásku, pravdu, víru, poznání, s námi kráčí na procházku, snad nás v nouzi ochrání. I když dávno nespávám na tvém zrádném rameni, nekleji, nenadávám, snad mě víra odmění. Nemá smysl naříkat, život dál mi utíká, já ho jako pohádku pouštím tam i pozpátku. Jdu cestou přímo za nosem, nezměním, co stalo se, že skončí osud zlý, zatím co já spím, lehce uvěřím.

6 názorů

zatímco ty spíš, osud ti rozdává karty nové *

Háber
17. 12. 2007
Dát tip
všetci v živote spíme, ide o to, aký sen sa nám sníva:)*

...a blbé!

nevelká, uzdravuje slepé

pété
16. 12. 2007
Dát tip
krásné..život už je holt takový...radosti i starosti.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru