Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Machistická

04. 01. 2008
5
32
2225
Autor
FunThomas

Dámy (a hlavně feministky prominou =) )

Muži se od žen liší 2% DNA..... opice od lidí také...


.... neměli bychom tedy samcům opic udělit hlasovací právo???

32 názorů

FunThomas
25. 04. 2008
Dát tip
jojo... lidi se vždycky hrozně leknou, když řeknu že jsem 4%tní :D on totiž málokdo ví, že evangelíků jsou u nás 4% :D

FunThomas
23. 02. 2008
Dát tip
díík

ale aj tak to vychádza zle pre mužov a nie pre nás, ženy :D

FunThomas
18. 02. 2008
Dát tip
nechcel som urazit nikoho.... - jen jsem se tak bavil s kámošem a tohle mě napadlo.. (já sem dávám každou blbost..) - já vím že je to naprosto logicky nesprávné.. - ale o tom to je... o úhlu pohledu...

ja mám pocit, že ak si chcel uraziť ženy, tak ti to práve nevyšlo...muži sa od niekoho líšia...takže to mužov môžeme prirovnávať k niekomu, kto sa tiež líši... Ak si chcel opačný efekt, tak sa mali líšiť ženy...

FunThomas
06. 01. 2008
Dát tip
to J.B. ....ale mohli bychom jim ho vzít =) dík za kritiku :)

damaxy
05. 01. 2008
Dát tip
Fan Thomasi,ja ked sa mam ucit tiez robim nieco ine...nad tym sa da zamyslat a zamyslat...

zajímavá myšlenka

FunThomas
05. 01. 2008
Dát tip
thalina: a kam jinam? =) to Rabb: my víme. ;-)

Rabb
05. 01. 2008
Dát tip
já nebýt opice já jíst banán

FunThomas
04. 01. 2008
Dát tip
hm.. až jednou začnu, začnu od konce =) ..tedy,.. piju veeeeeelmi příležitostně (ne při každé příležitosti), koužím příležitostně (jednou za měsíc) vodní dýmku mno a od toho konce snad někdy začnu =)

FunThomas
04. 01. 2008
Dát tip
nepiju. ani alkohol, ani kafe, ani vodu na kolejích (pokud je to tedy voda)

FunThomas
04. 01. 2008
Dát tip
bude. * dostává záchvat melancholie *

FunThomas
04. 01. 2008
Dát tip
jj... a jak má takový invalidní básník vyžít?? no, radši si nestěžujme.. bude hůř. Líp už bylo (jak řekl pan prezident nejlíp jsme se měli už někdy kolem silvestra, takže to může být JEN HORŠÍ )

FunThomas
04. 01. 2008
Dát tip
já to radši nikomu neříkal.. - nechtěl jsem uklízet ty vnitřnosti - čistící prostředky jsou dnes drahé a člověk na to nemá ani z invalidního důchodu... =)

FunThomas
04. 01. 2008
Dát tip
někdy jsou opičási dokonce i voleni =)

a nakonec porc ne? mozna by hlasovali z nas nejrozumneji...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru