Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak chutná život ?

20. 10. 1999
0
0
1536
Autor
Kombajn

Proc se zabyvat pravdou, kdyz existuje milion krasnejsich lzi ??

Jak chutná život ? Rybičky, ptáčci. Smrt a láska. Co na tom kurva záleží ? Nejraději bych si nacpal do úst hovna. A pak je polykal. Vždyť to stejně dělají všichni. Možná nevědomky. Dělají to. Mlčky a rádi. Je těžké si to připustit. A tak snadné to popřít. Výkaly padají z mých úst. Ale já to nevzdávám. Vlastně mi chutnají. Musí. Jinak bych se asi zbláznil. Nebo jsem se už zbláznil ? Asi ano. Zbláznili se všichni. To ale na všem nic nemění. Škoda. Nebo taky ne. Jak se to vezme. Bláznovství je krásné. Někdy. Pokud do vás necpou hovna. Ale oni je do vás cpou. Kruci. Velké hovno na stříbrném podnose. Jen si poslužte. Velká a šťavnatá. Máte chuť ? Tak si poslužte. Když, budete jíst, nebudete aspoň mluvit. Ticho... No není to krásné ? Sračky pro všechny ! Více sraček !!! Tak už se nenechte pobízet.
slavek
25. 10. 1999
Dát tip
příliš krutě květnaté.. Příliš.... A zase sr.....ky. Moje... Přidávám se...

Merle
23. 10. 1999
Dát tip
:-)))))))))))

Print
20. 10. 1999
Dát tip
Díky, jsou skvělý...skoro jako moje...

Kombajn
20. 10. 1999
Dát tip
PRINT: :-)))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru