Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokus č. 24

12. 01. 2008
5
17
1483
Autor
danha
zatáhli roletu loučemi rozžali vatra se jak koláč medový šklebí pro radost poetům za slzy získali plac pro svůj náhrobek vysoko v nebi jen co si vzpomenou hned v pravé poledne stejně jak uprostřed bezbřehé noci na šíji zlomenou múz sněm si usedne srdce má každá z nich dočista v moci co hvězdným tulákům nad srdce vzácnější - schránu všech přání i slepého strachu? snad jen ten náhrobek po cestě vezdejší za hlavu v oblacích a nohy v prachu ...

17 názorů

to jsou teda rychlovky...:o)

danha
08. 05. 2008
Dát tip
a je ruka v rukávě! :)))) požehnaný internet!!!!! :)))))

já do podnělí do oběda!

danha
08. 05. 2008
Dát tip
startuju! týjo! neříkej dvakrát - mám do neděle volno!!!! :)))))))

Karle, přijeď! Je mi smutno...

danha
08. 05. 2008
Dát tip
páni! ty překlepy se nadělají paseky, co? neřekneš nikomu, že jsem Karel?

ženská sakramenská...:o)

Takže ženská seš, ne chlap!! Z nicku to nebylo jasné, jasné??

danha
08. 05. 2008
Dát tip
kdybys mě zabila, už si nevzpomenu na situaci, kdy jsem to psala.... neodpovím, nevím...

...srdcí?

...na cestě do horoucích...

jo, dobrá cesta :o)

danha
13. 01. 2008
Dát tip
díky!

Janina6
13. 01. 2008
Dát tip
To já přece nemůžu posoudit :-) Pro mě to má hlubokou myšlenku a vydařenou formu. Takže z mého hlediska určitě ano :-)

danha
13. 01. 2008
Dát tip
no jani, a co tak utrousit slůvko, jestli jsem zpátky na dobré cestě? :))))

Janina6
13. 01. 2008
Dát tip
*

reinka
12. 01. 2008
Dát tip
krásný pokus, tuláku :o)))))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru