Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vo vani ( po ...)

21. 06. 2001
11
0
2830
Autor
Bix

kolísala ma vaňa

zovrela ma rozhojdanú

prvomilovanú

 

opásala ma vodou

prúd nenahradil

ostala som sama

 

v byte - ticho

prach si sadá ku stolu

aby hľadal víno

 

do rúk mi ho kvapká

zalepí mi odtlačky

prudko odčervené

 

von z tunela oparu

spoteného čela

prievan fúka na chrbát

 

čo som to len chcela


Mythus
31. 12. 2002
Dát tip
myslím, že teraz ma dostala viac, ako kedykoľvek predtým...:)

Bix
14. 07. 2001
Dát tip
Predstav si, Bacil, že on lyrický objekt básne práve do tej vane so mnou ísť nemohol, o tom to práve je - máš občas trošku jednostranný pohľad - nenechaj sa popliesť ženou vo vani, skús pátrať, prečo je tam sama a smutná. Hm ? :o) To ja ťa, milý Bacil, prekáram len v dobrom, samozrejme ! :o)) Silvinka: ver mi, aj ja by som ju radšej chcela napísať inak, ale nešlo to, :o)

Bacil
27. 06. 2001
Dát tip
Teraz som z toho vyšiel ako hrozný človek ktorý myslí iba na... čo možno nie je až tak ďaleko od pravdy... pravdou je, že viem, že to o tom nie je - je to o myšlienkách... ktoré sa rodia vo vani... nuž a predstava mladej mysliteľky vo vani... no nič ;-))

Print
22. 06. 2001
Dát tip
*!


Bacil
21. 06. 2001
Dát tip
Ktorý chap by teraz nechel
hojdať sa s Tebou vo vani
lepšie než plávať v Amazonke
(aj tak je plná piraní)
Bixí........ naozaj neverím, že nejaký muž, ktorý bude čítať túto báseň, aspoň na okamih nezatúži vliezť do tej vane za Tebou :-)) samozrejme tip...

hermit
21. 06. 2001
Dát tip
suúper!!!!! *****!!!!!

kafka
21. 06. 2001
Dát tip
Bixí, nejsem chlap a ani tak nikam nelezu... já vím, že o tom to není... Čo si to len chcela.... Pozor na privan a na bacily ;-))) moc krásně *****!!!!!

Sýkorka
21. 06. 2001
Dát tip
Bixi, v polovici básne nastal totálny zlom. Nesieš svoju dušu na dlani, pozor, nech Ti neublíži vietor. Sestrička, tá báseň je... No povedzme, že by som ju chcela od tej polovice počuť inak. Ale slová si vybrala pekne. :o) MTR!!!

Naso
21. 06. 2001
Dát tip
prach si sadá ku stolu aby hľadal víno - ja si sadám k počítaču, aby som ti povedal, že opäť raz ma tvoj uhol pohľadu na veci nevidené iba tušené (zrejme zahalené tou parou z kúpeľa) transponoval do stavu poetickosti a preto na, kytičku plnú tipov. :-))

Wopi
21. 06. 2001
Dát tip
*****!

Albireo
21. 06. 2001
Dát tip
Bixinka, neviem, čo si chcela, ale já chcem (na rozdiel od Bacila) iba jedno: Kliknúť na TIP.

Mea
21. 06. 2001
Dát tip
TIP!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru