Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vysoká Hra

25. 01. 2008
2
14
2222
Autor
Carodej

...

Potkávám Tvůj známý stín
když slunce pálí kůži
tak prachem smývám stopy vin
suším ho plátkem z růží.

Prošli jsme spolu staletí
láska si cestu hledá
trháš z kopretin okvětí
čas předběhnout se nedá.

Osud prý karty rozdal nám
však my sami jsme hráči
Ty mně, já Tebe znám
to ke Hře lásky stačí.

Já svoji řadu vyložil
a ty máš trumfy skryté
neví, kdo tohle neprožil
ty chvíle ostražité.

My nejsme ve hře soupeři
to společná je cesta
jeden v druhého uvěří
a nic se těžké nezdá.

14 názorů

Bulvena
02. 04. 2008
Dát tip
dobrý

MazLenka
28. 01. 2008
Dát tip
To je hezké. Já Tě proklela a když jsem kletbu vzala zpět, jsi šťastný a já sama...... Pak že život není kruh

Hučitel
25. 01. 2008
Dát tip
myslím,když začneme vysvětlovat své důvody,poč jsme to napsali tak či tak,ž to je více pro nás než pro ostatní.ale dělám to taky. V básni jsou i pěkná místa.poslední obkročný verš mi ale drhne

avox
25. 01. 2008
Dát tip
ještě se vrátím... Tvůj s velkým T jako v milostném psaní, z toho dělá velice soukromou záležitost. Hra s velkým H uprostřed věty? Podivné, ale jsou to jen vnější znaky... mluví příjemnými slovy, ale nějak málo pocitů probouzí. Zkusím přečíst v jiném rozpoložení :-)

Carodej
25. 01. 2008
Dát tip
Milli - já nevím, jak to vysvětlit, ale podle mne to význam mění... v té čárce je mnohem větší...vzájemnost. Je to jako by "ty bylo náhle já". Zatímco "a" je rozvíjející, čárka je spojující... Promin mé neobratné vysvětlení. ONo to je prostě trošku...hlubší:)

Milly
25. 01. 2008
Dát tip
To je mi úplně jasný... .-) (aspoň jak jen může být- coby nezúčastněnému pozorovateli), nicméně mi přijde podivné, že by ten přesný význam například pozměnilo použití spojky "a" místo čárky. :-) Ale tak je to jen můj pohled, že by to tam bylo hezčí. :-))

Carodej
25. 01. 2008
Dát tip
Aha, už jsem si přečetl, kdo je "Lyrák" a moc mne to netrápí:)

Carodej
25. 01. 2008
Dát tip
Lyrák - v čem Ti přijdou rýmy "příšerné"? Milli - ahoj:) Já to tak nechám, byla složena s přesným významem, nejsou to jen tak poskládané rýmy, ovšem je samozřejmě, že pravý význam nejlépe vstřebá pouze Ona a já jako autor. Je v ní trochu magie, není "jen tak pro radost"...

Carodej
25. 01. 2008
Dát tip
Lyrák - v čem Ti přijdou rýmy "příšerné"? Milli - ahoj:) Já to tak nechám, byla složena s přesným významem, nejsou to jen tak poskládané rýmy, ovšem je samozřejmě, že pravý význam nejlépe vstřebá pouze Ona a já jako autor. Je v ní trochu magie, není "jen tak pro radost"...

Milly
25. 01. 2008
Dát tip
Chvílema mi přijde, že tam něco chybí- nesedí mi tam úplně rytmus, když si ji přeříkávám. Dala bych tam něco jako "potkávám teď Tvůj známý stín", "Ty mě a já Tebe znám". Pak by mi zněla líp.

Milly
25. 01. 2008
Dát tip
Hmmm..., fajn ,žes zas něco uveřejnil.. .-) Jinak mi úplně nejsou jednotlivý části významově k sobě.., ale třeba se ještě poskládaj... (ještě si ji párkrát přečtu) Hlavně mě to pořád nutí pochybovat o tom, že vážně nejsou soupeři. :-)) Jinak je to pěkný.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru