Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Politik

23. 10. 1999
0
0
2827
Autor
Merle

No, přiznávám, že je nemám rád. Literárně to není nic moc (žádný metafory), ale myšlenkově je to celkem přesný.

Teď se to děje. Přišel čas slávy! Ochočil jsem si ty debilný davy. Jak jedu autem přiběhnou holky, za zlatý cetky nemaj okolky. Jak cením zuby přitékaj hlasy, a hlavně peníze do mojí kasy. Zašustím prsty to boří brány, lidi se připlazí z každičké strany. Jak pohnu pusou lidi se klaní, přilezou a zobou mi z obou dlaní. Jak vrtím hlavou lidi se krčí, ukážu prstem a na sebe vrčí. Poklepu rukou zavládne ticho. Zmačkám tě zahodím lidská ty pýcho! Teď se to děje. JÁ jsem ten pravý! Jak mávnu rukou, padají hlavy...
Prokletí
17. 10. 2000
Dát tip
a to je dost blbý ... blbá není politika, ale politici .... musímě je proto nahradit lepšíme ... nechme téhle denaty, prosím m.

Prokletí
10. 10. 2000
Dát tip
*Politik: jde tu o dvě věci: davové magoření z politiky je jedna věc a typicky český nadávání na "tu svinskou politiku" je věc druhá...tak vlez do politiky a naprav situaci ... vzorová obranná fráze: ale mě se od toho svinstva nechce, to bych je musel všechny postřílet...promiň Merle, ale nejseš na tyhle chytrý řeči u piva moc mladej???...styď se..od čeho jsou volby a demokracie...a nezačněte mi někdo kázat, že tahle demokracie je stejná jak za komoušů, kvůli tomu se hádám doma se svým otcem...já osobně do svýho psaní politiku nepletu...no nic Krytyku, aspoň jedna spřízněná duše Nalim??? znáš je osobně??? Bambi jako obvykle pravdivá... Regi: ale viděli by jen obviňování, žádný řešení m.

Merle
10. 10. 2000
Dát tip
Prokletík: ne, nevedu řeči o politice, jenom ji prostě nemám rád... přiznávám, že jen nekonstruktivně reptám

Regins
09. 07. 2000
Dát tip
Taky je nemam rád ,měli by si to přečíst

mike
18. 04. 2000
Dát tip
Myslím, že jsi realitu skvěle vystihl. Taky bych byl rád, kdyby ta realita byla aspoň o něco lepší.

Bambulka
07. 04. 2000
Dát tip
Naprosto přesný! Tohle davové ovládání dělá ze společnosti stádo ženoucí se za tím největším volem:-)

Bříza
20. 11. 1999
Dát tip
Merlíku - Tvými slovy "zbytečně dobrý" - bezvadná zábava ...

Merle
09. 11. 1999
Dát tip
Někdy ze sebe musím dostat i špínu :-((

Nalim
26. 10. 1999
Dát tip
Politici stojí za prd, vůbec nemá smysl se jim takhle věnovat, to prostě za ten čas nestojí...

Krytyk
24. 10. 1999
Dát tip
Naštěstí nemáš vůbec v ničem pravdu, trest smrti je zakázán, pokud někomu pod tíhou starostí upadá hlava, nemusí za to nést vinu jen každý politik, většinu starostí si nakládáme sami a z neúspěchu obviňujeme ty druhé, je to nejjednoduší a přitom by se dalo opravdu kriticky pojednat o něčem politickém, třeba o jejich veřejné neshodě, to je mnohem vážnější...

B.Ezejmenij
23. 10. 1999
Dát tip
Škoda, že tohle z politika dělá politikaření... asi je to jeho nutnej důsledek toho živobytí...
Ale koukni se, co dělá z člověka žití ...
Já vim, já vim...ale větší problém, než s politikama mám sám se sebou.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru