Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

moh mít prachy, kdyby ještě žil

15. 03. 2008
2
7
1518

to není umění

je to jen pár žvástů

je to jen pár čar

pár divných tónů

je nebo není to umění?

to si řekneme zhruba tak

za sto let

básníci

všelijací spisovatelé

jak často se to stávalo?

nebyli doceňováni

teď lidi kupují jejich obrazy

devět miliónů za kus

teď už je to malíři na hovno

stejně to asi nechtěl

nejspíš jen maloval co ho napadlo

asi ho to bavilo

whitmanův volný verš-

-současníci ho nechápali

za života jsou chudí

dobří umělci


7 názorů

Print
19. 03. 2008
Dát tip
Máš prostě pravdu...*

palino8
18. 03. 2008
Dát tip
no, ale pravidlo to nie je... lebo existuje aj celá kopa opačných príkladov ;)

neviem, možno nie zlý nápad, ale nebola tam iskra, čitateľovi to až tak veľa nedalo... občas príliš nasekané koniec bol už lepší :) marti: ja ho mám v talóne... a dokonca možno aj Pali... ten spomínal, že ich má nejakých 50 :D (ja len nejakých 10 :) )

avox
17. 03. 2008
Dát tip
o, až nás tady najdou za sto let až už nás hlavy nebudou bolet neb z nás budou nebožtíci, budem spokojeni všici a zbohatnou naši vnuci... takhle jsi to myslel? :-) BTW, Whitmana opravdu můžu...

nějak mi nenavazují básníci, všelijací spisovatelé a jejich obrazy, ale jinak se mi to líbí - jen mi to přijde spíš jako miniúvaha než jako volný verše tome, avíza si neposílal klubový asi... /mně teda určitě ne.../ - tak to napravím páš je náš :o) se ale divím že ho nenašli bejka nebo palino... :o)

už je to spravené..

T_O_M_
15. 03. 2008
Dát tip
no to je název...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru